-> #0
Jeg vil gøre som jeg foreslår alle når det gælder lyd.
Der er ikke noget mere subjektivt end lyd, men det skyldes også, at vi er forskellige og, et eller andet sted, ubevidst har nogle forskellige præferencer.
Jeg kan f.eks. godt li' en god og varm lyd, hvor andre foretrækker en mere kold lyd.
Nogle elsker MEGET bas (næsten så det runger) og andre foretrækker den klare og sprøde diskant. Ect.
Så jeg vil foreslå dig, så vidt som overhovedet muligt, at komme til at prøve de forskellige ting. Jeg har en kammerat der købte Zalmans surround-bøffer. Han er selv meget imponeret af dem, jeg har ikke selv prøvet dem, men jeg tror ikke på "surround" i et par bøffer, skulle kunne udkonkurrere "rigtig" surround.
"Surround", betyder jo unægteligt pr. definition, at man er omgivet af lyd. Og et par høretelefoner med flere højttalere...
Tjah. Jeg har hørt både god, imponeret, og lidt skuffet, men alligevel imponeret - omtale af de hørebøffer.
Skulle jeg selv vælge, ville jeg enten vælge nogle gode (stereo)høretelefoner, eller gode højttalere. Jeg kan simpelthen ikke rigtig forholde mig til de høretelefoner. Jeg prøvede nogen i en butik, hvor der var stillet en computer op med BF1942.
De lød som ok, men i praksis kunne jeg lå så godt have nøjedes med mine egne Sony.
Egentlig, så har jeg det mest af alt, som #9 ;)
-> #7
Har du ikke selv haft nogen? - Det mener jeg da ellers, eller husker jeg forkert?! :l