hehe jeg skulle faktisk engang lære en kvinde at samle en computer og ja hun skulle samle MIN computer hehe, ej men ja se'føllig holdte jeg øje og uidede men ja hun gjorde det godt hun monterede enda en an køler på min dengang Barton 2500+,(aquarius II), helt uden min hjælp jeg sagde bare hvordan og viste hende det så gjorde hun det selv på egen hånd :), jeg blev lidt imponeret, fordi ja, hun havde lidt et talent hehe det er ikke alle der kan finde ud af teknik på den måde, også selvom de får hjælp.
hehe ellers genial liste :P.
hmm tja kvali koster det kræver ikke den store videnskab at regne ud, men der er noget dejligt ved at tage noget "billigt" og få det til at køre nice, nu er det meste jeg har i min maskine efterhånden "kvali"sager, men ja mit køling består af 2X Aquarius II spændt i serie det køler både mit Grafikkort og CPU, og jeg køre 2,4GHz på min A64 3200+ Clawhammer ved 1,73V og mit GFX er også oc'ed til 525 på coren og 965 på rammene GFX't bliver ca 36C CPU'en skriver 45 som det makse jeg har set og så køre mine blæsere på low.