Mange tak for de rosende ord med hensyn til siden :e
Men som NoNig siger, så har det været langt tid undervejs. Det har alt sammen givet en smule, og derfor er der flere der ikke direkte har lagt mærke til forbedringen i hastigheden.
Men for at rode lidt bod på lidt af kommentarene så er her lidt svar på tiltale.
#8 Send min en PM eller en mail på darkmixer@hardware-test.dk om dit problem med Besked systemet.
#9 Der er ikke den store hastigheds forskel på om man laver siderne i ASP eller PHP. Grunden til at vi har valgt at lave en ny side i PHP skyldes at vi gerne vil væk fra Windows platformen, og over på noget gratis Open Source.
#11 Ja jeg har fuldtidsjob, barn, kone, egen server park, hus, have og meget andet der også skal passes ind i planerne. Så der er tryk på. Dog administrere jeg kun arbejdet i PHP for tiden, og lader andre i vores dygtige programmør team om at lave koden.
#12 Database serveren er ikke connected på nuværende tidspunkt, så IIS og MySQL køre på samme maskine ;)
Alle: Der vil ikke blive lavet flere major opdateringer i OC kodens nuværende form, dog vil der blive set på fejlrapporteringer fra jer brugere, og rettet op på de evt. fejl der måtte dukke op.
Dog vil jeg sige at uden jer (igen brugerne) ville mange af fejlene, der var skyld i hastighedsproblemerne, ikke blevet fundet. Så til alle jer kan jeg kun sige keep up the good work as well :e