-> Alle
Prøver igen så ;)
Mit eget Radeon 9800 er brændt af, jeg har lånt et Matrox Parhelia (<b>Carpe^Diem:</b> *shh* :f :p ;)), indtil jeg får mit Radeon tilbage. Det er som ok. Men jeg kan ikke køre Doom 3 på det. Jeg har søgt og søgt efter drivere, men har ikke kunnet finde nogle.
For jer som ikke ved det, så er Matrox' "geniale" påfund, at man skal skifte drivere, alt efter hvad man skal bruge kortet/computeren til. Én specifik driver til CAD, én specifik driver til 3Dsmax, én specifik driver til f.eks. BattleField1942.
Det er ikke lykkedes mig at finde en driver der fungerer med BF:V og Doom3.
Derfor ville jeg høre, om der evt. var nogle af jer der kunne hjælpe mig.
Til jer der "tvivler" på integriteten af det "Doom 3" jeg har lånt. Skyldes det, at min kammi sidder med et FX5200. Ikke Jordens fedeste grafikkort, hvilket han selv er nået til erkendelse af.
Derfor har jeg fået lov til at låne hans kopi af spillet (købt hjem fra USA af en bekendt, og sendt med UPS), indtil han får købt sig et 9800XT.
Men, jeg sidder jo "bare" med et Matrox Parhelia, og om 4-6 uger er jeg jo godt og grundigt begyndt på Uni. i Aalborg. Så derfor regner jeg ikke med at få den store tid til spil :r
Men ikke desto mindre, så vil jeg købe min egen kopi af spillet i slutningen af måneden, men da jeg står og skal til at flytte hjemmefra medio august, kan det jo være et fedt.
- Håber at det fik bragt lidt klarhed over sagerne ;)