Hejsa Tomgun>
Hvis du finder fejlen, vil jeg meget gerne vide det. Det var lige præcist det mit P4C800E dlx rev. 2 lavede med mig. Første gang efter 1-2 måneders fejfrit brug. Prøvede reset af bios flyttede ram klodser, prøvede med nyt grafikkort. Det gjorde det flere gange. Nogle gange fik jeg liv i det igen ved at flytte rammene, evt. kun boote med én ram blok, andre gange ved at resette bios.
Så lod jeg boardet ligge i en uges tid, kørte med retailkøler og bundkortet liggende på gulvet, kørte fint i en 2-3 uger, uden probs.
Så fik jeg ny cpu, og det røg i Mach II GT'eren igen. Kørte fint i ca. en uge, så begyndte det at lave spontane reboots, og efter et par af dem nægtede det at boote. Det har det så gjort siden. Jeg er simpelthen blevet så træt af det, at det er blevet kastet ind i et mørkt hjørne. Jeg har i stedet købt et Abit IC7-G igen, og det kører perfekt med alt det samme hw som Asus'et bare ikke ville køre med....
Jeg ved det ikke er til megen hjælp i din situation, men det kan da måske være til nogen trøst at du ikke er den eneste... :00 :l