Men bigbird ser da frem til at blive slået ;) Synes da selv 7775 er en okay score, ligger oxo nr 1 inde på futuremark.com hvis man vælger NVIDIA Geforce FX 5900XT i listen og All Drivers ;)
Jeg kan ikke lide den røde farve i : NOTE: This project has not been run with Futuremark approved drivers, or the status of the drivers can not be determined. The accuracy of the results can not be guaranteed. For more information on how to get a valid and comparable result, please refer to this page.
nu her hvor vi snakker om køling af PoV 5900XT er der så nogen der har et forslag til bedre køling af GPU´en ? når jeg ser jeres resultater og OC bliver jeg lidt halvt muggen af at se score omkring 700 - 1000 point mere end mig :l mit problem er bare at jeg har en barebone, og derfor skal finde en LILLE køler løsning som er bedre end standard? nogen forslag?
nice score der. har selv lige fået et fx5900 xt fra pow med sort pcb. den scorer 6469 i 3dmark03 ved 476/952 mhz dette er med standard kølning og en 80mm slotkøler cpu barton xp2400-m@2507 mhz ved 218*11,5
jeg havde et club3d før som jeg sendte til v-mod og mem-mod hos rainmaker. desværre røg køleren af under postturen og kortet duede ikke bagefter.
jeg scorer 17649 i 3dmark 01, men scorene i de to 3dmark programmer var væsentligt højere inden jeg installerede directx 9.0c (har prøvet alt for at afinstallere dem.)
jeg venter lige til at økonomien er bedre igen og deefter ryger der noget bedre kølning og et v-mod på mit