Kære KleitusIV...
- hvis du nogensinde bevæger dig til Malmø, så skylder jeg dig sgu' en kvajecola!
Jeg var lige inde og kigge på min 'project manager', og jeg har skrevet forkert :r (MEGET MEGET PINLIGT, UNDSKYLD)
Der skulle ikke have stået 5787, men 3787... :r
Det er jeg altså meget meget ked af!!!
Nå, men det fik mig i hvert fald til at ville få en højere score, så lidt godt kom der da ud af det :)
Jeg satte coren ned på gpu'en, og det hjalp på mit problem...
Nu kører jeg 500@522/300@333 på gfx'et, og det kører helt fortræffeligt :e
Det fik jeg så en score på 4001 med...
- stadigvæk ikke nok!
Så måtte jeg igang med at oc'e lidt på IC7-MAX3'eren...
(Det var vel i grunden også derfor jeg købte det)
Så nu kører jeg 2800@3158 på min P4'er...
FSB på 200@225Mhz...
Det fik så min score op på 4118...
Det syntes jeg så ikke var nok, og forsøgte mig med de der turbo/racer/formel 1 indstillinger der også er på MAX3'eren...
Så skal jeg ellers love for den begyndte at hyle!
SOM EN I HELVEDE, for at sige det pænt :o
Den ville ikke engang komme frem til der hvor jeg kan trykke DEL og så ellers bare ændre tilbage igen...
- næh nej, den stod bare og hylede som en gris der lige har fået snittet pungen og smuttet bollerne ud i et snubtag af en rutineret bonderøv med hænder på størrelse med Lolland-Falster...
Nu skal det lige siges at jeg er ekstremt grøn indenfor det at OC'e, så gode råd var dyre ?:(
Heldigvis havde min hjerne kapacitet nok her klokken røv om natten, til at huske noget om at cleare CMOS'en...
Så frem røg instruktionsbogen og billedet af bundkortet, kabinettet blev åbnet og jeg fik gravet mine pølsefingre ind imellem kabler og printplader, og fik jump'et pisset så alle mine synder kunne vaskes væk og min konfiguration kunne blive uberørt igen som den salige Jomfru Maria 8)
That did the trick, heldigvis :e
Men sagen er den, at jeg har fået blod på tanden...
Jeg vil ha' mer, MEGET MER'!
Ringer når butikkerne åbner og bestiller et Abit AX800 XT, og noget køling af en slags...
Kan I anbefale mig noget grej, helst ikke vand...
Synes sgu' der er noget ufedt i at knalde vand ind i min dåse...!?
- og hvis nogle af jer har gode råd til hvordan jeg kan teste mit system yderligere, så skriv løs...
- jeg er åben for forslag!