Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2004 00:05:20
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg er den lykkelige ejer af en Epox Mini Me barebone, som jeg skal have lidt spas ud af.
Jeg wiremodder CPU for at få mere vcore og laver et mod med en trimmer til vdimm - så er overclocking evnerne hjemme. Der er fsb og dividere i bios fra standard, men ingen volt muligheder.
Alt i alt er det sq en dejlig maskine som yder som den skal - dog med ET lille problem.
Strømforsyningen for lille - og med en 2,4@3,3, 2 HD'er / DVD brænder og et R9600XT kommer den stakkels lille 200 watt på overarbejde.
Jeg har kun testet kortvarigt med den originale, men dens rails falder drastisk under load, så jeg har skiftet til en normal ATX PSU indtil videre. Dog kommer der et tidspunkt hvor jeg skal have toppen på og mit vandkøling i, så jeg skal høre om et sted hvor jeg kan få en kraftigere strømforsyning der passer i det lille kabinet.
Den originale er 130mm bred - 70mm dyb og 85mm høj... Jeg kan leve med at dybden ændrer sig - for jeg ofrer bare brænderen, så er der stadig plads til resten.
Jeg har set flere har moddet deres barebones med en anden strømforsyning - men kan sq ikke finde ud af hvor man kan få noget der dur.
Hjælp værdsættes! ;)