Jeg har nu (jf. anden tråd) fået løst mit temperaturmåler-problem, men jeg har nu to andre problemer:
1) Jeg kan ikke på nogen måde få Cool'n'Quiet til at virke. Jeg har installeret driverne fra AMD's hjemmeside (http://www.amd.com/us-en/Proce... ), og jeg har endda manuelt installeret en anden cpu-driver, men jeg kan ikke spore nogensomhelst forskel i hverken clocking (kigget med cpuz) eller i blæserhastighed. Jeg har enabled det i bios.
2) Jeg har nu 4 gange på en aften fået en bsod under normal Windows-arbejde, bl.a. første gang jeg installerede ovennævnte driver (det virkede fint anden gang), og da jeg startede Outlook. Det kan da ikke være normalt. Umiddelbart efter genstart viser bios'en en temperatur på ca. 45 grader, hvilket vel ikke er ekstremt ?
CPU'en er i øvrigt en uclocket 2,4 GHz 3400+ med in-a-box-køler, MB er MSI's K8N Neo Platinum, og rammen er Performance PC3200.
haha, lol ?:( helt enig #5 men læs den tråd NoNig har lavet, med CPU-Z, tror ikke det program kan følge med nutidens hastheder efterhånden, den fejler med aflæsning oftere og oftere nu sys jeg! :l
#0 du skal sætte dine power management indstillinger til "minimal power saving" - du kan finde denne fane under screensaver -> power i "display properties".
Du skal tænke i bærbar-baner når du skal slå Cool and quiet til :)