jeg har handlet / solgt en del over nettet, og især ved hjælp af siden her :D
Har aldrig haft problemer på nær en gang hvor postDK fuckede en fanbus op!
og som sajmon siger; Sørger for at pakke det godt ind -OG så lidt mere, arbejder selv ved postDK så ved hvordan de behandler det!
og sørger for det virker før jeg sender det (dvs prøv det før man sender hvis man ikke selv har brugt det til salgs dato!)
Ville nok ikke kunne falde i søvn hvis jeg sku ligge og tænke på om man nu har sendt noget lort, såå det er bare en vanesag, så lær den udenad, så´er der ingen problemer,
Desuden plejer jeg altid at tage billeder af tingen før jeg sender, og tager bilelde af indpakningen -så har man altid lidt beviser på en evt skadet varer :i
og til sidst, nu har jeg solgt cpu 4 gange, og uden problemer, men også den ting jege r mest bange for!
for selvom den virker ved afsendelse, er der PÆNT stor chance for at modtager ikke monterer den ordentligt (taler om AMD!)
derfor det altid er godt at følge ovenstående, tjeck den virker, pak den 150% ind, så er man sikker, og vil derfor ikke høre brok om den ect ikke virker.
Men man kan jo altid tale om tingene.
Tja bare mine tanker :D
har altid overholdt dem, og har ingen diskutioner haft med nogle af "mine køberer" og håber fremover ikke der bliver noget.