Jeg har nogle spørgsmål som jeg tænkte lidt over og jeg tænkte i kunne hjælpe med. Jeg har en lille mundfuld af spørgsmål men jeg ville kun oprette en tråd for ikke at spamme.
Jeg underer mig over at når jeg sætter min HTT Frekvens fra 4X til 5X at jeg så ikke får mere i pc mark 02 Den kører stabilt nok i prime95. Hvad kan det være ???
Jeg undrer mig også lidt over at da jeg skiftede ram fra mushkin til mine A-Data at min 2d mark 01 er faldet ca. 400 point fordi jeg kører med 2.5-3-3-5 nu hvor jeg før kørte 2-2-2-5 Kan det virkelig passe at det betyder så meget for de små ændringer på timing ?? Jeg får det samme i pc mark 02 med begge ram...
Jeg vil også lige høre hvad for en 80 mm. blæser der kan anbefales som skal larme mindre end 25 Db. og skal blæse mere end 32 Cfm. Hvad har i af bud der ???
Så faldt jeg også lige over denne her:http://www.abit.com.tw/page/dk... (Den anden nederste på listen med drivere) Som skulle være en driver til Athlon 64 som er nyere end den windows Xp finder, men er der nogen der ved om den hjælper eller er det kun til Abit mobo's ???
Jeg har en TT Silent Boost, men det er fordi jeg ville skifte blæseren derpå til en der blæste mere end de 32 CFM. og skal larme mindre end 25 Db. så hvad kan råde der ???