Hvis han bare køber et nyt gfx.. 6800/gt/ultra får han langt flere frames i Doom3 end med den computer du har samlet til ham. Det ville jeg gøre, og så bare bruge den gamle comp.!!
5* iDler ...Ja men ikke ordentligt. Tror sku du skal læse lidt flere tests.!! Hvis manden køber en hel ny computer bare for at spille Doom3 skal han da mindst ha et Geforce 6800...længere er den ikke.!!
#7 > Ja det kan Doom 3 sikkert, men hvordan ser det så ud?
Jeg er på den ene side overbevist om at man ikke har brug for et 6800U for at kunne spille Doom 3. På den anden side er jeg også ret overbevist om at det nok ikke er alt for kønt eller flydende på et GF3 kort.
Hvis pengene ikke helt er til et GF6800 GT (som ville være mit første valg), så ville jeg nok vælge et GF 6800 til omkring 2500,- kr
Hvis manden vælger at købe en HELT ny computer for at spille Doom3 , er pengene bare bedre brugt ved at købe et af de nye Geforce kort. Jeg er da sikker på at man godt kan nyde det med et 9800pro/xt men fakta er at det kører 2-3 X bedre med et 6800kort. Så i stedet for at købe en ny maskine med et fx5900 kort råder jeg ham bare til at købe et 6800kort. roooolig nu.