hey carpe
ja det undrede sku osse mig lidt at du ikke havde fået flere kommentar til din ellers gode og fyldige artikel. Jeg tror måske du er lige 1 måned for tidligt ude, den er ikke så nem at få fat i endnu og folk kigger stadig lidt spørgende på PCI-E, de skal jo osse ha noget at stoppe i hullet! så er der socket775, ddr2 etc, der er rigtig mange nye ting i dette chipset, blandandet er det slut med det 10 årig gamle ac97 lyd system, der er smidt "Raid matrix" i kassen (et mix mellem raid 0 og raid 1) og vi behøver ikke længere ramme det rigtig jackstik når vi forsøger at smide vores højtalere til, halv liggende, halvt brækket bag ved kabinet/bord for jackstikkene detecter selv hvilke produkter der er connected og "piper" derefter mellem portene... ja, der er en del ting folk lige skal synke før de kan snakke med på denne artikel tror jeg, for ikke at tale om barebones i sig selv. de skal nok komme og læse når tid er, det er ikke det optimale tidspunkt at skifte hele sit grej ud, det er lidt for dyrt og omstændigt, men er man igang ville jeg klart gå efter 915/925 chipset for at være nogen lunder fremtids sikret, (socket 478, ddr1 og AGP blir uden tvivl udfaset nu)
PCI-E kort er på vej, jeg vil tro de rammer DK på samme tid alle steder og det blir her til den 1/9.
På mandag får jeg min SB83G5, den ankommer sammen med en prescot 3ghz og en SATA hdd fra seagate, ram blir geil ultra eller corsair XL. jeg er for gammel til det her mod'eri og det startede egentligt bare med at jeg kiggede på min nuværende miditower og tænkte "jeg smider et x800xt i, så den fin til doom3, hl2 og wow" 2 timer efter var jeg i gang med at designe ALT til et sprit nyt vandkølet shuttle system fyldt med nyt grej...forfanden mand ;)