Superbruger
Tilføjet:
07-08-2004 16:58:29
Svar/Indlæg:
217/32
Hej
Jeg er temmelig på bar bund lige nu.. igår sad jeg og legede med hvor meget jeg kunne få mit ny-erhvervede hardware til at løbe. jeg fandt maks, skruede så lidt ned, så den kunne blive stabil. så startede jeg prime95, og kørte i ca 7 min, temp lå på ca 49, så ingen skrig derfra. når men til sagen, den er nu død, efter computeren slukkede i prime95 igår. cpu lå omkring de 2000mhz, kan ikke huske den præcise indstilling. når men jeg tænkte, den var sikkert ustabil, så jeg ville tænde igen, men så kommer problemmet. den vil ikke tænde... og jeg har tjekket om ledningen fra knappen til mobo var røget af...
den røde lampe lyser på mobo, som den altid gør, når der er strøm til boardet. har prøvet en anden cpu, andre ram. men virker stadig ikke... tænkte det måske var min strømforsyning, men har ikke nogen anden jeg kan teste med, og den røde lampe lyser jo også...
kan det tænkes at det var mbo der var død? bare underligt at lampen lyser så, og den burde sagtens kunne køre de 200 i fsb, som jeg gjorde... da den er lavet til det...
er temmelig på skideren! kom med nogen forslag...
det er computeren der er i min profil...
-René