Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 01:59:54
Svar/Indlæg:
73/8
Hej alle jer overclokere.
Min com er begyndt at crashe når jeg spiller 3D-spil. Jeg kan godt spille i 1 minuts tid, men så fryser den i ca 10 sek og kører ca 1 minut mere og dette gør den nogle gange hvor den til sidst "fryser" helt. Jeg hælder lidt til at det er min PSU, der ik er kraftig nok længere, da den begyndte på det efter jeg havde sat et nyt gfx-kort i den + en ny HD. Og jeg skiftede fra et Geforce 4 Ti 4200. Det nye "æder" jo nok lidt mere strøm end det gamle. Jeg tror ik det er er varmeproblem, da min CPu-temp ligger omkring de 45-50 grader ved full load. Min gfx-temp kender jeg ik men jeg har ik pillet ved køleren eller blæseren på gfx-kortet.
Men den siger nogle bip lyde når den bruger gfx kortet. Et enkelt bip med forskellige intervaller imellem men i gennemsnit ca 3 sekunder imellem. Og biplydene kommer ik fra min PC-speaker for den er ik sluttet til. Så hvad der laver lydene, ved jeg ik. Men min erfaring siger mig, at bip lyde som regel hænger sammen med for meget varme.
Mine specs:
CPU: P4 Northwood 2,4 ghz
CPUkøler: Noisecontrol P4 godkendt ting (ka ik lig huske hva den hedder)
Bundkort: Asus P4S8X
Ram: Samsung 512 PC 2700 DDR
HD's: Maxtor DiamondMax Plus 9 120 GB + (den nye) IBM 180 GB
PSU: Codegen 300 W
GFX: Club-3D ATI Radeon 9800 pro
Men jeg er sQ lidt på den, drenge. Vil meget gerne kunne spille Doom 3, når jeg engang får skrabet gysser nok sammen til det
;)