Doom3 ikke så godt igen?

Spil d.  08. august. 2004, skrevet af KleitusIV
Vist: 1492 gange.

KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
08-08-2004 19:57:14
Svar/Indlæg:
4295/306
Havde postet dette som en nyhed, men det er åbenbart kun tiltænkt en gruppe udvalgt få at lave nyheder... :l ;)

Firingsquad har lavet et review af Doom3, og det ser faktisk ikke så imponerende ud igen:

http://www.firingsquad.com/gam...

Doom III is 4 hours of intensity that tests the structural integrity of your mouse against your grip. That's followed by another four hours of wondering if that's all there is to the game. The last 8 hours are irritation that, unfortunately, that is all there is to the game.

:l

wendigo
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 19:59:37
Svar/Indlæg:
1069/157
det er vel op til den enkelte....når jeg engang får fat i doom3, kan det da godt være at jeg synes det er lige godt hele vejen igennem.



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:02:47
Svar/Indlæg:
4954/69
Tror ikke der er noget specielt ved doom3 end der er ved så mange andre spil..

Jo self. grafikken.. men det jo ikke grafikken som får en til at blive ved med at spille det.. det må være gameplayet ;)



LilleIndianer
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:04:20
Svar/Indlæg:
1404/19
--> #2
You've said it dude! :)
Der er en grund til at Battlefield 1942 stadig er populært.. ;)



KTD
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:06:24
Svar/Indlæg:
673/535
#1
Hey mester, ved ikke om du tænker på mig, men det er oplagt..

Jeg styrer ikke de eksterne nyheder, men lægger de interne op... så dont blame me.... :)

Cheers m8...

MVH ;)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:07:22
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

*host* Tetris *host*

... ?:(

*host* Pacman! *host*

Hva' sker der?! :l

*host* Counter-Strik... nå nej :r *host*

:e :e :e

Jeg ved ikke hvor meget vi kan "tillade" os at komme med udtalelser om 'Doom 3' :l



KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
08-08-2004 20:07:36
Svar/Indlæg:
4295/306
#4 hehe :p :e



KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
08-08-2004 20:09:01
Svar/Indlæg:
4295/306
Det er vel også et spørgsmål om at folk forventer det umenskelige fra ID og Carmack... så ligegyldigt hvad de leverer er det ikke godt nok.



KTD
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:09:49
Svar/Indlæg:
673/535
#7 tror jeg du har meget ret i... folk HYPER gerne bestemte spil helt hen i vejret..



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:10:55
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #7

Fornuftig snak dér... :i



#10
H_L
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:29:41
Svar/Indlæg:
288/39
#7 Jeg havde nu forventet at der var andet end grafikken som var opdateret i forhold til doom2...



mikael999
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:33:16
Svar/Indlæg:
1445/231
Det er vel op til den enekelte at besømme om spillet er godt.. fik min i fredags fra usa og jeg syntes det er ok spil men det holder ikke mere end 2-3 timer



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:34:09
Svar/Indlæg:
3346/81
Hvad havde folk regnet med? Gameplayet er identisk med Wolfenstein, Doom I & II - samt Quake, og det er der jo ikke noget ondt i - personligt blev jeg nok træt af det efter Doom I - men Cormack har da vist ikke stillet noget andet i udsigt.

Det jeg synes er fedt er at Cormack har skruet en ny grafik-motor sammen, hvor der kan bygges en r*vfuld af gode spil med det som hjertet. Det er ikke til at slå!

At brokke sig over Doom IIIs game-play - hmmm :l

Tomgun



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:38:11
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #12

Tilgiv dem.

De er ikke klar over, at ID har en historie... eller rettere: Har ikke en historie om revolutionerende gameplay.

Men derimod er de brilliante til at lave grafikmotorer. Det mener jeg helt klart at vi endnu en gang, har fået bevist med 'Doom 3'.



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:42:03
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #13

Øhh ja men man kan da ikke basere et spil på at grafikken er god.. fedt..

Og rolig med at "de" ikke ved noget.. vi ved vel lige så meget om ID som dig..?

Eller du er måske The ID Master ?:( ;)



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:43:45
Svar/Indlæg:
3346/81
#13 - Nu sidder jeg ikke i en gudelig position, ej heller som en af disses jordiske repræsentanter, men som Tomgun tilgiver jeg dem gerne - jeg synes bare det forbaver mig at der er nogen tilbage i spilverdenen - ung eller gammel - der kunne finde på at sætte næsen op efter revolutionerende gameplay fra IDs side!

Men grafik-motorer!

Tomgun





mikael999
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:46:23
Svar/Indlæg:
1445/231
men multiplayer er fed nok i doom 3.. var til lan i går og der spillede vi 10 i en bane.. over internetet f*ck det var sjovt :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:47:28
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #14

Det var nu mere historisk set. At ID ikke har leveret spil med sublimt gameplay. Det var som ikke for at danne en "hemmlig" klub eller noget! ;) :p

Og du burde da meget vel vide, at jeg ikke danner min mening om et spil alene ud fra dets grafik (mener at det var os to der "diskuterede" 'FarCry' over Messenger).

Og selvfølgelig er jeg "the ID-master"

ID = Ingen Diskussion! :p

-> #15

Spillet er ikke dårligt, at det jeg har set :r

Jeg har, som sagt, ikke fået det installeret på min egen maskine endnu pga. tidsmangel. Men det ryger ind ASAP.

-> #16

Du er min Gud, Tomgrunt :f ;)



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 20:52:23
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #18

LOL - det så lige det du IKKE er!! :i

Og fandme jo om i ikke vil lave jeres egen klub.. x(

FarCry?? kan jeg ikke huske noget om.. men skal nok passe ;)

Og nu snakkede vi ikke om din mening til spillet.. men om "dem" som ikke ved noget om ID.. :)



PolleDK
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:06:53
Svar/Indlæg:
602/17
Nu må i have mig meget undskyldt - men hva hulen går der galt når man nærmest bliver skældt ud for at mene at der mangler gameplay i et spil?

Det er vel for dælen op til hverenkelt at bedømme for dem selv!

Jeg skal da være ærlig at sige jeg ikke aner en fis om ID selv.

Men når der kommer et nyt spil på gaden forventer jeg der er ændret på gameplayet i en eller anden forstand.

Jeg vil under ingen omstændigheder betale for at der er blevet udviklet en fremragende grafik-motor og lavet nyt grafik - hvis det er det eneste der er sket siden forgængeren.

Hvis man ser på Return to Castle Wolfenstein var der da sket noget mere med gameplayet.

Af det jeg har set til HL2 er der også sket nye ting med gameplayet.

Og så vil jeg lige for en gangs skyld (hmmm? not) gå lidt off-topic.

#13 NoNig>>

Vil du ikke godt hoppe ned fra din selvophøjede pedistal? Den der slags bedrevidenhed og mere eller mindre arrogance synes jeg ikke hører hjemme her.
Man kan ikke forvente at alle kender til ID's historie eller deres evner til at lave spil med gameplay.

All andre>>

Jeg kan slet ikke se hvorfor i bliver så "sure" over at folk mener der mangler gameplay.
Vi har alle vores gode ret til at have vores egne meninger om et spil eller alle andre ting for den sags skyld.

Jeg beklager dybt at min indlæg her har så megen off-topic over sig. Men sådan er det nu en gang. :r



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:14:41
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #20

Hørt!!

Når jeg køber mine spil er det altid for at få det meste ud af dem.. (tænker her på gameplayet).. men hvis ID under de 4 år eller hvor meget de har brugt på at få bikset doom3 sammen.. endnu ikke har gjort noget ved det.. ja så ved jeg sgu ikke rigtig..

Er det så virkelig grafikken man betaler 370pp for ?:( :l



SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:31:46
Svar/Indlæg:
1503/128
#7>> Jeg må ærligt indrømme at jeg rent faktisk også havde regnet med noget temmelig meget bedre - Doom III er trods alt blevet blæst op (såvel af ID som af de digitale medier) til at være noget helt sensationelt!

Man kan vel næppe klandre nogen for at have forventet et "game of the century" kan man?

#10>> Havde jeg også :00

#12>> Well - jeg er 100% enig i dig med at Cormack har skruet en rigtig god motor sammen, og jeg er sikker på at vi vil nyde godt af det i fremtiden. Dog vil jeg mene at det er op til den enkelte at bedømme hvorvidt man vil "brokke" sig over gameplay.

Det er trods alt forskelligt hvordan vi hver især har opfattet de signaler ID og de digitale medier har udsendt - inklusive jeg selv kan jeg se og høre at der er mange der har forventet noget lidt anderledes. Noget mere historie eller nogle sindsygt overraskende momenter. Lidt "wow-effekt" i større stil ville være en klar forbedring :)

#13>> Hvad fanden skete der dér? For det første synes jeg du skal starte med (endnu en gang) at skænke din kasket en tanke - i allerførste linie starter du temmelig personligt - absolut ikke af positiv karakter!

Du aner desuden ganske enkelt ikke en dyt om hvem der ved hvad om ID

For det andet er der INGEN der har brokket sig over hverken ID's historie eller deres motors!

Nu bliver jeg personlig - dog af en lidt mere positiv karakter vil jeg mene.

Jeg kan huske da jeg i sin tid så at du blev skribent! Jeg skrev til dig: "Det var da også på tide". Du fyrede en PM af og takkede for de pæne ord. På daværende tidspunkt så jeg dig som et sjovt, friskt, velformuleret og godt-vidende pust til Overclocking.dk.

Hvad er der gået galt siden da? Jeg har set dig jokke foden langt ned i hovedet på folk - ihvertfald forsøgt på det. Når du bliver personlig, så skal jeg da lige love for at du gør det på den mest rædselsfulde måde der overhovedet kan finde sted. Dog latterliggør du bare dig selv endnu mere ved ikke at kunne gennemskue at nogle folk rent faktisk pisser dig af bare for at se dig træde op og forsøge at retfærdiggøre hele seancen ved at fyre en farlig masse usammenhængende og urelevante posts afsted!

Må jeg ikke godt be' om at få den gamle NoNig tilbage igen? Ham der kunne tage kritik og se sine egne fejltagelser? Jeg håber ved gud ikke at denne udvikling afspejler sig igennem hele din person - altså uden for Overclocking.dk (til nye brugere der læser dette: ja, vi har et liv udenfor ;))

Inden du svarer (hvilket du helt sikkert gør), så VENT med at skrive en hel masse. Lav en spand mokka og tænk hele situationen igennem - jeg vil æde min gamle hat på at jeg ikke er den eneste der mener at du har taget en ubehagelig drejning. Derefter kan du så skrive tilbage herinde :)

Og ja, jeg kan sagtens tage personlig kritik, men så vil jeg også godt bede dig holde dig til emnet her :)

#0>> Well, jeg er enig med Firingsquad desværre :l Og desuden undskylder jeg for hele den vrøvlede smøre - dette var bare dråben der fik bægeret til at eksplodere!



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:40:39
Svar/Indlæg:
2353/24
#22

har vi et liv udenfor ?:( :00 ;) :p :e



SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:41:23
Svar/Indlæg:
1503/128
coctail>> Sorry - så ik' du var her :e



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:43:06
Svar/Indlæg:
3346/81
#20 - Jeg skælder ikke nogen ud for noget som helst - jeg påpeger bare at det måske er en smule optimistiskt at forvente at der pludselig skulle være et anderledes plot/gameplay i Doom III.

Det er selvfølgelig ikke forbudt at stille forventningerne, men jeg ville bare ikke forvente dem indfriet, men never mind det.

Personligt ville jeg hoppe totalt over spillet, og så vente til de har solgt motoren til nogle gutter med nogle ideer til et fedt game-play.

Medgivet at RTCW er en undtagelse - lige ind til de introducerer de f*ckin monstre igen - det keder mig til døde...........

#21 - Nu er det nok ikke ren retorik du ligger for dagen, så jeg tillader mig at svare: "Ja, det er jeg bange for!"

[Edit]

Hi Fly (Ku' ikk' la' være) - dejligt at se dine kragetæer på skærmen!

Man må da have de forventninger det passer en - jeg er bare en sur gammel kyniker, med minimale illusioner tilbage, og siger derfor som jeg gør!

Nu er det skønne ved en debat at der jo er plads til at have forskellige meninger, men en del af kampen (læs: ordentlig debat) - modsat Doom III - er netop den "intellektuelle" diskurs - og den må du ikke tage fra mig.

Tomgun





SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:49:02
Svar/Indlæg:
1503/128
#25>> Hvad angår Doom III har jeg været optimist til fingerspidserne, men jeg synes at jeg blev fulgt godt op af previews :r



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:50:26
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #25

Hvorfor i alverden er det optimistisk at i år 2004 gud ved hvor mange år efter at de andre Doom spil var oppe og ringe, at man gerne vil se bare lidt gameplay?

Ja undskyld men syntes nu godt de kunne tage og ændre det lidt..



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:55:50
Svar/Indlæg:
3346/81
#26 - se venligst edit af #25. Og så er jeg nok ikke uenig med dig i at pre-hypen (godt dansk ord) kunne forlede en til at tro det var anderledes.

#27 - Jeg synes fandme også de burde ændre det - det er ikke det jeg siger. Jeg synes også at det er et rimeligt krav, men det er også et rimeligt krav at skattetrykket bliver sænket i Danmark, det sker heller ikke.

Tomgun



SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 21:56:07
Svar/Indlæg:
1503/128
Update til Tommy's [EDIT]>> Jeg kunne aldrig finde på at tage noget fra dig, medmindre du begynder at mene hvad andre skal mene - den tror jeg så heller ikke bliver aktuelt i dette årtusinde ;)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:02:13
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #20 + #21+ #22

Det er ærlig snak :r

Farvel!



PolleDK
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:04:16
Svar/Indlæg:
602/17
Tomgun>>

Helt iorden manner ;)

Nej, man kan nok ikke forvente at der sker mirakler - men en lille smule ændringer ville ikke være for meget forlangt hvis du spørger mig ;)



drator
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:05:29
Svar/Indlæg:
1058/61
--> # 22

HØRT!!!



KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
08-08-2004 22:08:41
Svar/Indlæg:
4295/306
Jeg synes det værste er hvis de ikke engang kan følge med andre spil. Nu er vi jo ved at være vandt til "open-end" spil hvor man selv vælger sine veje for at nå til målet (FarCry sublimt på det punkt - du skal bare over på den anden side af ø'en og så må du sådan set selv finde ud af hvordan du gør det) og så kommer Doom3 med små smalle korridorer hvor der kun er een vej og een dør der skal åbnes ad gangen... eller hvad? :l

Meeen mon ikke man kommer til at prøve det trods alt ;) :e



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:17:29
Svar/Indlæg:
3346/81
#31 -> Tak 😉 og selvtak :) Jeg synes faktisk at #33 opsummerer det ganske udemærket!

De burde indfri noget i retning af FarCry, og det ville kun være rimeligt at forlange/forvente det.

Tomgun



SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:22:50
Svar/Indlæg:
1503/128
Mav>> Du er så et sundt eksempel på at vi mennesker er så dejligt forskellige ;)

Min far spiller stadig minimum 1 times Age of Kings hver dag. Skide godt spil, men SÅ godt synes jeg heller ikke det er :e Der er noget derude for enhver, og jeg er da heller ikke i tvivl om at Doom III nok skal blive en succes - måske bare ikke for mig ;)



PolleDK
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:31:26
Svar/Indlæg:
602/17
#34 Ja nemli ja :) Helt enig ;)

Et shooterspil er et shooterspil - men der kan jo ændres på mange ting.

Noget der begejstrer mig meget ved HL2 er at det hele bliver meget mere inter-aktivt (eller hvad det nu hedder)... et tiltag der vil hjælpe enormt meget tror jeg.

Det er ikke noget der direkte ændrer på gameplayet - og så alligevel.

Det er bl.a. sådanne nogle ting jeg gerne vil se. :)



drator
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:35:38
Svar/Indlæg:
1058/61
--> # 33 & 34

Enig, er også træt af spil der kun har én vej vist. Det der gjorde Baldurs Gate serien så uovertruffen (i mine øjne) var netop at man selv bestemmte om man ville følge historien, eller om man ville gå videre i andre retninger og lave et utal af quests andre steder i verden før man gik videre med "the main plot". Alle veje var åbne, det var kun din xp der afgjorde om du var istand til at gå den vej du nu havde sat dig i hovedet... savner sgu noget nyt i den stil :r Helt sikkert ikke noget man finder i Doom 3, men grafikken - den bliver jeg sgu nødt til at tage min sure hat af for, den er simpelthen så lækker at man kan fange sig selv i at side og iagttager robotter der kommer gående ned af gangen, eller man sidder og glor på hvordan lyset reflektere fra et neonrør der hænger og dingler, det er sgu også fedt ;)



espeholt_jr
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 22:50:54
Svar/Indlæg:
2175/186
#2#3, he he fx CS, har da UTROLIG dårlig grafik iforhold til standarden i dag...

->
Jeg synes helt klart at grafikken har en bid af game playet... det gør ikke et spil sjovt, men sjovere. :)

->
Jep ID er cool til 3d motorer... Q3 motoren (som de vel har lavet) bliver stadig brugt til nye spil i dag (dog med lidt forbedringen osv. men ikke noget stort)...



skyggetiger
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 23:05:09
Svar/Indlæg:
19/6
osse det at i doom3 er grafikken en stor del af gameplayet.. det at man ikke kan se hvad der kommer, medmindre man har sin lommelygte fremme.
Så jeg vil ikke mene at man skal udelukke grafik som en af Gameplay.
Da Doom3 flot beviser at det kan være



PolleDK
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2004 23:09:02
Svar/Indlæg:
602/17
#39 Ja CS har ikke verdens bedste grafik - selvom det nu heller ikke er helt af h*****e til ;)

Meeen... det er vist også ved at være en gammel Frans Jäger ting fra Berlin - eller noget.



McAnus
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2004 23:21:51
Svar/Indlæg:
807/31
total enig i #22's OT

håber det kan ændres til det bedre :l :00



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 01:18:47
Svar/Indlæg:
4338/142
Den eneste mand i verdenshistorien som har formået at indfri folk forventninger, endda op til flere gange er Peter Jackson med "Lord of the Rings" filmene!

Da DOOM 1 kom ud, vandt det opmærksomhed primært fordi det var godt lavet. Dette gælder iøvrigt for de fleste af ID's spil - kom ikke og fortæl mig at i stadig spiller Quake 3 SINGLEPLAYER!

ID leverer hvad de skal levere, fantastisk grafik som det primære og gameplay som den ikke så vigtige efterfølger!

Godt gået ID! Igen har de skabt det "smukkeste" spil p.t.

Over and Out 8)

P.S.

De folk der i denne tråd har haft deres puls oppe over 220 <--- Tag dog en kold øl og nyd sommeren ;)

MVH CC



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 02:14:11
Svar/Indlæg:
1581/5
Folk og fokuserer kun på singleplayer delen, lur mig om ikke der dukker nogle meget underholdende multiplayer "mods" op

return to castel wolfenstein gennemførte jeg på 6 timer på sværeste svæhedsgrad, og det var ikke en historie/timeline der imponerede mig stort.

Men det gør jo ikke at rtcw er dårligt, folk idag er vandt til udfordringen der er i at spille online imod virkelige personer, og ikke "dumme" kunstigt intelligente væsner, styret af en computer.
Multiplayer delen var også her det der bar spillet videre til mange mange timers gaming.

Det er svært, utroligt svært at lave et singleplayer spil som er udfordrene, og spændende nok til at konkurrere med online delen, men det er doom3 jo heller ikke, der er en online del med i, om end ikke imponerende nu, så må man håbe at den ligesom quake3 helt 100% vil komme til at fylde 100 gange mere og imponere folk langt langt mere end singleplayer delen.

Jeg kunne aldrig finde på at give 400kr for et spil der kun kunne underholde mig i 8-15 timer.



-FiDo-
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 04:23:44
Svar/Indlæg:
243/10
Hmm.. Tjah.. Kommer lige med min bid..

Har dog kun spillet doom3 i en times tid nu.. Og er ganske vist ikke imponeret.. Ikke engang grafikken imponerer.. Ganske vist er deres lighting uovertruffen (*host*unreal III *host*) men syntes fandme ikke at en mand skal vaere lavet af plastik.. Og syntes nu at generelt er bygninger godt nok lavet, men det ligner fandme plastik.. Alt er lavet af en weird form for reflekterende gummibetrukket plastik.. Men gameplay maessigt.. Damn... Og det har de brugt 1 aar paa? Wtf? Men fuck nu det :D

Multiplayer mods skal nok blive nice :D

Og btw... Interface tingen med div. computer ting er da nice nok lavet ;)



Hawski
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 04:28:38
Svar/Indlæg:
751/42
#15

Hvis jeg spiller doom3 i løbet af natten, så dør jeg for det første selv af skræk, og for det andet vækker jeg både min mor og min bror - samt nabo'erne.

Jeg får de største chok i det spil...det er ufatteligt at det kan blive ved. De uhyrer er så pisseklamme at jeg ikke kan andet end skrige når jeg bliver angrebet IGEN og IGEN...eep.

Det er måske bare mig - men jeg tør ikke spille det om natten, selvom jeg er stærkt fristet fordi det er så fed grafik :p

Mvh. Uffe



Scotty
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 07:30:36
Svar/Indlæg:
258/12
Jeg synes nu det er meget godt. Jeg har da skiftet de første 5 underbukser over spillet.

Men det er jo personligt hvad man synes om det.

Og så lige for sjov en lille ting til NoNig: x( :f :x :( 8) :i :) ;) :l :o :00 :p ?:( :r :D :e



#46
Lars
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 08:39:04
Svar/Indlæg:
3712/44
Hehe, så kom der ellers lige gang i diskussionen hva drenge ?:( :e :e

Personligt synes jeg at Firingsquads review virker meget reelt og ligefremt. Jeg har endnu ikke set Doom3, hverken i beta eller noget, men jeg har bestilt det så det bliver sendt på udgivelsesdagen. Og jeg glæder mig til at se/spille det.

Det der interesserer mig mest er nu umiddelbart den nye grafikmotor. Jeg har hele tiden opfattet det som om at det var DEN der blev hypet totalt, om det så er rigtigt eller forkert kunne lige nu ikke rage mig mindre, nu glæder jeg mig til at se resultatet og spille spillet.

Gameplay'et er som det nu engang er. Jeg har ikke noget problem med at det er skyd, skyd, duk dig, kast granat, skyd, skyd, skyd.... Jeg sidder hver dag på arbejde, oftest med gang i 1000 ting på én gang på 4 forskellige systemer og 12 forskellige monitorer og skal tage ledelsesmæssige beslutninger samtidig med at jeg skifter mellem 4 mus og tastaturer på et skrivebord på størrelse med Lolland (no offense til dem der kommer derfra, men overdrivelse fremmer forståelsen) :e Jeg får RIGELIGT med hjernegymnastik på arbejdet, så når det skal være en first person shooter, så passer et spil som Doom 3 mig simpelthen perfekt. Og hvis det virkeligt er så kedeligt efter 4-5 timer, så vil jeg nok bare lade være med at spille det i et stykke tid... Værre er det vel ikke.

Så jeg glæder mig nu stadigvæk til at få spillet sidst på ugen
;)



#47
Orca
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 08:44:07
Svar/Indlæg:
516/25
#49 -> Helt enig!



Hvidgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 09:12:00
Svar/Indlæg:
1548/24
#38 HØRT!!!! det er et rigtig fedt spil, har aldrig fortrudt jeg købte det..... Det er lissom Fallout 1+2 (burde ikke ha været en 2'er men det er en anden sag) dem har jeg nok gemmenført like 8 gange hver og jeg spille dem stadigvæk :e

Mht Doom3 så har jeg aldrig forventet andet end FarCry like grafik og så det gode gamle Doom gameplay. Syntes at mange har haft alt for mange store forventninger, lidt lissom med Geforce FX 5800 (no offence, med det var en fiasko). Så snup en bajer samle 7-8 venner (incl comp) og se hvordan det er i multiplayer, skal nok blive fedt....



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 09:22:01
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg har styret fri af alle folks kritik af det spil - ene og alene fordi jeg selv vil danne mig min egen mening.

Det er af samme årsag jeg køber mig fattig i bundkort eller processorer eller for den sags skyld ram. Jeg er nysgerrig som bare fanden, og bygger ikke min mening eller mine udtalelser ret meget på hvad andre har hørt eller synes om en vis ting.

Så imorgen når jeg henter mit D3 ( bestilt fra UK ) så går der et par timer, hvorefter jeg gerne skal udtale mig om det. :D

Og nej - Far Cry fangede mig overhovedet ikke. Grafikken er rimelig fejlbehæftet, og ens dynamik eller føling med spillet sutter efter min mening fælt. Det var bare 250 ærgerlige kroner jeg gav for det... x(



#50
mbm
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 09:28:11
Svar/Indlæg:
3746/627
Jeg synes grafikken er superfed.
Men selve spillet er pissekedeligt. Det fænger bare ikke, og det virker lidt for svært på en irriterende måde pga de MEGET mørke baner.
Far Cry er stadig mit nummer 1.




Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 10:36:58
Svar/Indlæg:
2502/221
hmm uanset hvor meget nogle hader cs, så er det sku stadig et af de spil de fleste har spillet, eller spilLER!
grafikken er det værste lort, men gameplayet er fedt.

53# Ja det er lidt skummelt med de mørke baner, men det skal jo være sårn? hehe

men synes det er fedt

Kunne bare godt tænke mig at spille det på stortskærm, i en mærk stue og så med surround anlægget godt skruet op!, fuck de vilde shock man kunne få D:



#52
mbm
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:00:31
Svar/Indlæg:
3746/627
Det var dog utroligt som jeg bliver redigeret af administratorerne her på oc.dk.

Styr dog lige snorene
x(



#53
Orca
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:02:02
Svar/Indlæg:
516/25
#55 -> Du skriver den samme fuldstændig samme post to gange, pånær i den anden post der sviner du lige admins. Hvorfor mon den blev slettet?



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:19:23
Svar/Indlæg:
6624/113
#55 - Suk.....

Anyways er postmanden lige landet med mit D3 - så der går lige et stykke tid med det - så skal jeg gerne snakke med om hvor godt jeg synes det er. :D

Til dem der mener jeg sidder med en ulovlig kopi - kig her :

http://sajmon.no-ip.com:1024

og her:

http://www7.cd-wow.com/detail_...



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:23:43
Svar/Indlæg:
2502/221
lol 57# har lige opfundet LIVE instalering af spil! TADAA!



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:25:16
Svar/Indlæg:
2502/221
btw, så kan jeg da også nemt printe et billede ud og få det til at ligne en DOOM3 æske, (tror dig da Sajmon!) men det er jo ikke altid nok med en æske



ViperZ
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:25:51
Svar/Indlæg:
850/23
Cool... hvordan streamer du det Sajmon?



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:29:10
Svar/Indlæg:
6624/113
Med TeVeo.. :D



ViperZ
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:30:44
Svar/Indlæg:
850/23
#61 Hvad bruger du af kamera? Jeg har sjældent set det med så hurtig opdatering... nice!



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:33:16
Svar/Indlæg:
6624/113
Mustek G-Smart Mini2



ViperZ
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:34:48
Svar/Indlæg:
850/23
#63 Det' da bare ski'smart! :D



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 11:41:05
Svar/Indlæg:
6624/113
Hmm.. Mit 9800XT er da en anelse presset, men kører sq bedre end først antaget. :D



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 13:22:10
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #57

Skulle det ikke først komme d.13 iflg. det link på cd-wow??



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 13:26:02
Svar/Indlæg:
6624/113
måske, men jeg har det her...



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 13:33:14
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #67

hehe ;) ej der stod vist for nogen dage at det udkom d.9 August :) så nok den første sending du har fået..



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 15:03:55
Svar/Indlæg:
2453/80
#30 huh? ?:(

er den stakkels NoNig ked af det?
hans sidste post var #30 og hans profil er blank :l :x



Silent
 
Skribent
Tilføjet:
09-08-2004 15:08:18
Svar/Indlæg:
3222/205
-> #69 Han holder en pause fra overclocking.dk



Sakari46
 
Overclocker
Tilføjet:
09-08-2004 16:00:21
Svar/Indlæg:
51/21
Well, jeg har også lige fået spillet... det er faktisk meget godt kørende, jeg har en 2,8 ghz (2,4 overclocked p4 533) og 512 pc 3200, og 5900 XT fra pow.

jeg kører det nåsten 100% perfect i 1024 * 768 eller hvad den opløsning heder. alle detaljer er på den næste højeste.

hvad ang. gameplay, så er det ikke særligt fede baner, dog med hjælp fra grafikken og fysikken, bliver de halv kedelige baner ok fede.

våben realismen er langt væk i det her spil, minigunnen kunne ikke være kedeligere, og pistolen kunne ikke værer ringere end den er. (våben følelsen kan sammenlignes med battlefield 1942 first person)

en ting som jeg hader ved doom III er at udanset hvor meget contrast eller brightness man sætter på, så er alle skygger 100% sorte. (jeg bruger powerstrip til at sætte contrasten og brightness)

så på nogle baner kan man ikke spille godt, man skal gå med lommelygten fremme og kigge til at sider, og så når der kommer et monster skal man bruge til på at trække sin gun.. når man så endeligt har fået sin gun frem, bliver man nødtil at tage sin lommelygte frem igen, bare for at se hvor monsteret er... mega lamt...

mm. monsteret har lysende øjne, eller skyder fireballs ud af nummeren (ikke bande :)), har man ikke en ærlig chance. nogen synes sikkert det er fedt, men doom 3 er så lille og fyldt med små smalle gange, så man kan ikke bare løbe fra et monster, man bliver nødtil at nakke det ASAP, og det er svært når man ikke kan se det.



OCMisuse
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 16:02:35
Svar/Indlæg:
84/8
Jeg vil da også gerne lige give min mening med på vejen.

ID har altid været kendt for at lave kvalitets spil hvilket jeg også synes de har formået denne gang. Der er mange for og imod , men det er jo en smagssag.

Personligt synes jeg singelplayer delen er ok, nu er jeg ikke den helt store fan af singel player, og gider der for ikke rakke ned eller komme med stående bifald i den anledning.

Men jeg mener at den "rigtig" kritik først bør komme når vi får set lidt på hvordan multiplayer delen kommer til at kører.. Hvem huske ikke Quake1-2-3 (Ja se det var tider) især quake 2-3 blev da først rigtig sjove og viste deres sande gameplayer, når de bliver spille online eller på lan. for hvem synes det er sjovt at spille imod i computer i form af bots eller andet opstillet gameplay ? ja jeg gider i hvert tilfælde ikke, næ lad os få noget multiplay.
Mon ikke at spillet vil blive løftet til nye højder ??? ja det vil fremtiden kun vise.





KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
09-08-2004 16:39:15
Svar/Indlæg:
4295/306
Nu er det jo så bare sådan at der max kan spille 4 ad gangen i multiplayer og at multiplayer i Doom3 er tonet helt i bund - det er singleplayer delen de har koncentreret sig om... :00



TroelsOlesen
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 16:47:42
Svar/Indlæg:
1996/65
#66 ... hvorfor skulle spillet først komme den 13. ... når ID selv har sat lancerings datoen til den 3. ... !??



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 17:00:39
Svar/Indlæg:
6531/410
gentager lige mig selv :)

jeg er ligeglad hvad folk siger om det spil det skal bare købes den fredag den 13 længre er den ikke.

de shots man har set fra spillet ser ud til de holder stilen fra doom også er jeg glad.

doom skal være et skyd og spørg bagefter spil.

når jeg vil spille spil med lidt mere realisme så er der farcry , mohaa og deltaforce jeg spiller.



dusted
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 17:06:45
Svar/Indlæg:
109/37
Hmm, well, gutten har en efter min mening elendig spilsmag, jeg har LÆNGE ventet på et spil fyldt med meningsløs vold, og masser af blod og action, des mindre historie jo bedre, det var det jeg elskede ved de gamle doom spil, og det er helt sikkert det jeg kommer til at elske ved de nye ;)



KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
09-08-2004 22:09:00
Svar/Indlæg:
4295/306
#74 Hvorfor kommer film først i biografen selvom de er lanceret i USA mange måneder før...? :00



KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
09-08-2004 22:15:27
Svar/Indlæg:
4295/306
Jeg synes de skulle lave en lov hvor det er fuldt lovligt at kopiere ting der ikke kan købes lovligt i landet... så kan de producenter og distributører lære at få fingeren ud og få lortet lanceret! :e :e



Heclo
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 22:34:50
Svar/Indlæg:
219/10
75#

"når jeg vil spille spil med lidt mere realisme så er der farcry , mohaa"

synes du det er realistisk at folk skal have adskillige skud i brystet med en riffel?! jeg tog mig selv i at skyde en mand uden hjelm på 3 gange i hovedet med en m4 i farcry før han endelig kreperede!

Sorry for ot :00 det skulle bare med ;)



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 22:39:54
Svar/Indlæg:
6531/410
farfarcry er ikke fejl fri men det er sikkert dig der ikke ramte de to første gange :e



Heclo
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 22:45:21
Svar/Indlæg:
219/10
80#

hehe i så fald må han have blødt i forvejen :p



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 22:48:14
Svar/Indlæg:
3346/81
Og så er der da vist ikke flere frankerede indslag i sommervarmen?

Var det ikke Doomⁿ det handlede om?

Tomgun



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 22:50:50
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #74

Læs hvad jeg skriver.. det er cd-wow der først får det d. 13.. klik på linket og find ud af det.. og det var en joke til Sajmon som ville bevise med et link at han havde det originalt..

Men jeg vidste godt at de tidligere havde så man kunne få det d. 9 August..



skyggetiger
 
Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 22:57:20
Svar/Indlæg:
19/6
#71

Tror du ikke at det er pointen at der skal kunne se hvad der er i skyggerne uden lommelygten... og ja du skal nakke monstrene så hurtigt som muligt..
Og grunden til at du er nød til at skyde dem uden lys, er nok fordi det er meningen at monstrene skal have den fordel...

En anden teknisk grund til at der hvor der er skygger, er helt sort.. er fordi at Doom3 motoren, selvom den er den bedste motor pt til at rendere realistisk lys, så kan den ikke sættes til at reflektere lys..

Og hvad banerne angår så er de jo nok lavet til at være så trange og klaustrofobiske som muligt, det er jo ikke Farcry eller Serious Sam.
Men et survival horror spil, Ikke en decideret Fragfest, men et "Oh-Shit-gad-vide-hvad-der-gemmer-sig-bag-det-næste-mørke-hjørne" spil



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 23:09:38
Svar/Indlæg:
6624/113
Øhm..

Det ER cd-wow jeg har fået det fra?

Har da kvittering og det hele lige her... :00



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 23:19:44
Svar/Indlæg:
4954/69
-> Sajmon

... :l

OK du bestilte dit spil omkring d. 3 og fik det så med sending d. 9 August..

Nu har de nok ikke flere og har derfor rykket dispatch Date til d. 13 August..

Og så gider vi ikke høre mere om det tak :00



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 23:29:29
Svar/Indlæg:
6624/113
Det var dog satans...

Jeg bestilte det samme dag de fik det på listen - og det var den 1/8...




Så siger de i en mail den 4/8 at det er her om 5-7 dage... Se nedenstående :

Hello

Re Order No 2*******6

Just to let you know that
Game Product Doom 3 has been dispatched.

Please allow 5 to 7 days for the goods to arrive.

If after this time, you are still waiting for your item, please let us know.

This completes your order.

Thank you for shopping at http://www.cd-wow.com

Come back and shop with us again soon.

Kind regards

Customer Service
www.cd-wow.com
Customer Service Telephone 0870 3500899 (Monday - Friday 0900 - 1700 GMT)

Og jeg fik det imorges. :e :e



ViperZ
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 00:33:37
Svar/Indlæg:
850/23
#87 Svin! Ment på en misundelig måde ;)



Holberg
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 02:29:52
Svar/Indlæg:
80/14
jeg har også lige fået doom 3
og jeg må sige, det er da også meget sjovt i starten, og det er da også det.
det spil er ikke noget jeg siger wow til, efter min mening.



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 08:47:15
Svar/Indlæg:
2502/221
84# aarh hvor fedt kan det ellers siges?

"Oh-Shit-gad-vide-hvad-der-gemmer-sig-bag-det-næst e-mørke-hjørne"

Seriøst, hvad whiner i for?
synes ikke man skal sammenligne DOOM3 med så mange andre spil, DOOM3 har en hvis charme, og jeg synes det er kanon godt lavet, det er skide godt til at skramme en godt igennem, bare sluk lyset, og skru godt op hehe.

Det eneste jeg ikke fatter er hvorfor FANDEN man ikke bare kan gå med lomme lygten i Venstre hånd!?

At jeg så ikke kan komme viderer fordi jeg mangler en PDA fra en hvis William (!"#¤%/#¤!"#) er så en anden sag :(



#88
Myth
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 12:07:07
Svar/Indlæg:
675/55
Nu har jeg også fået skidtet installeret, og må sige jeg også er ret skuffet..

Grafikken virker ikke specielt flot i forhold til f.eks. Farcry og taget i betragtning hvor meget hype der var om den nye engine, så viser den ikke ret meget tænder..

Gameplayet er ret D2 agtigt og ok uden at være særligt tidsvarende.. MEN deres lommelygte kiks er næsten nok til man ikke gider spille mere.. og så synes jeg det er så utroligt utroligt stupidt at man hele tiden møder zombier der gemmer sig bag falske mure.. DET er nok det dummeste jeg har oplevet i længe.. en epedimi bryder ud, og hvad gør en zombi så? gemmer sig bag en falsk væg, for dem er der jo normalt millioner af i forskningslaboratorier.. DOH



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 12:22:40
Svar/Indlæg:
2502/221
91# sikker på du ikk har sat kvaliteten ned eller noget?
synes det er ret godt lavet,
men enig, det med Zombierne virker lidt skummelt.



PolleDK
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 14:45:23
Svar/Indlæg:
602/17
Myth>> *LOOL*



#91
A-38
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 15:22:12
Svar/Indlæg:
343/12
Efter at have siddet og spillet Doom 3 hele natten, kan jeg sige at det er et af de suverent fedeste 3D Shootere jeg har spillet og at det samtidig er langt det mest skumle, det rander godt nok en koldt ned af ryggen af og til!

Jeg ser ingen grund til at brokke mig!

Det kører enda lækkert flydende i 1024x768@32 i High Detail selv om jeg har Radeon 9700 Pro



KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
10-08-2004 15:23:15
Svar/Indlæg:
4295/306
#91 LOL kanon observeret! :e



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 15:31:32
Svar/Indlæg:
2502/221
94# LOL hvor mange FPS ?



Jowls
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 15:35:48
Svar/Indlæg:
1016/19
Doom 3 rocks. Man tager noget ordentlig hardware samt 5+1 anlæg med en gedigen undervuffer. Så slukker du lyset og skruer op for volumen.....

Wow! Brune striber op ad ryggen :e

Jowls siger køb det! 8)



Holberg
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 15:47:02
Svar/Indlæg:
80/14
ja det er det fede ved det spil "de choks man får", det er også det der holder det igang for mig.

har savnet et spil der gjorde det siden alien vs predetor.



#96
A-38
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 17:39:49
Svar/Indlæg:
343/12
#96

64fps næsten konstant!



M@D-M@X
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 17:43:54
Svar/Indlæg:
477/254
Spillet er flot og gennemført men kan desværre godt blive lidt ensformigt indtil historien kommer ordentligt igang. Og så savner man måske nogle baner med lidt mere plads istedet for alle de gange man render i hele tiden. Men jeg vil gi det 10 i lyd og grafik og 8 i gameplay



wendigo
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2004 17:28:35
Svar/Indlæg:
1069/157
#101:hvis du kører på max hele linjen, så må du jo også køre med højeste opløsning, Anisotropic Filtering på x16 og Anti-aliasing på x8, hvilket jeg tvivler på at dit gfx kører optimalt med i det spil :00



LunD^
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2004 17:37:18
Svar/Indlæg:
448/42
91#

Hvad mener du med, at de gemmer sig bag falske vægge?



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2004 17:46:25
Svar/Indlæg:
6531/410
har ikke set nogle vægge der forsvinder ?:(



#101
LunD^
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2004 18:49:22
Svar/Indlæg:
448/42
Altså, de står nærmest i et hul bag væggen, og når man så kommer derhen går "væggen" op, og monteret kommer ud? Eller hvordan.. ?

Nu er jeg godt nok kun nået til Level 2 (tror jeg), måske derfor jeg ikke har lagt mærke til det. Ellers forstår jeg bare ikke hvad der menes..



wendigo
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-08-2004 11:29:26
Svar/Indlæg:
1069/157
#109: altså du kører med en opløsning på over 1600x1200 med AA på max og AF på max, alt andet slået til max i spillet og med et 9800xt, og det kører bare fylydende i spillet?

Det er i hvertfald godt klaret at køre med den højeste opløsning (+ alt det andet) med et 9800Xt kort og så det stadig kører flydende.

selv et 6800ultra har svært ved at klare x16 aa i doom3, så hvorfor skulle du kunne med dit 9800xt?

hvis ja...så burde min pc når den bliver oc også godt kunne køre med hele lortet slået til.



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 12:26:49
Svar/Indlæg:
6531/410
#112
og grise kan flyve og elvis lever

du kan ikke køre i 1600x1200 med ultra high og fsaa på max
med et 9800 xt



#104
Tiger
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 13:09:00
Svar/Indlæg:
545/13
DOOM 3 har det ladeste mest urealistiske spil i forhold til hvor langt andre spiludviklere er nået mht. gameplay og realisme i spil. DOOM 3 er lidt som at se en B film i biografen man føler man har spildt sin tid på..

Men de kan da sikkert udvikle nogle fede spil på baggrund af grafik enginen. Man fatter jo ik det skal være så mørkt hele vejen igennem, det er jo så ensformigt at man skulle tro det er løgn. Farcry er derimod et spil der tager kegler, både på grafiksiden såvel som på gameplay siden!.



wendigo
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 20:17:43
Svar/Indlæg:
1069/157
#113: jeg har også undret mig over hvordan han kan køre i sådan en stor opløsning med aa på max og fsaa med et 9800xt
:)

Men nu er der jo også være en stor defination på hvordan et spil opleves flydende fra person til person. ;)



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
17-08-2004 21:04:57
Svar/Indlæg:
14079/622
->#112 Det er f*nme humor :P:e
At køre med et 9800xt med ALT slået til ved du vidst ikke hvad betyder. Så vidt jeg husker kører selv et 5900xt bedre i d3 end et 9800xt(og ikke fordi jeg er nVidia-fanboy. SLET ikke!). Og det kort kan måske godt trække d3 i 1600*1200 i medium detaljer med fps over 30, men heller ikke mere..! :o

Og et 6800u som er det bedste kort på markedet - i hvert fald til d3, kan ikke engang/knapt nok køre med 1600*1200 på ultra high med fuld aa og af.

Bare min mening... :r :D




wendigo
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2004 18:26:52
Svar/Indlæg:
1069/157
kan du ikke lige logge ind/oprette en profil #112 så vi kan se hele din pc?



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2004 16:55:51
Svar/Indlæg:
4338/142
#120

Utrolig dejlig omgangstone du lægger for dagen Fiskenet :00

Lad dog Vamp Overlord være tilfreds med sit R9800 hvis han vil det.