Well, jeg har også lige fået spillet... det er faktisk meget godt kørende, jeg har en 2,8 ghz (2,4 overclocked p4 533) og 512 pc 3200, og 5900 XT fra pow.
jeg kører det nåsten 100% perfect i 1024 * 768 eller hvad den opløsning heder. alle detaljer er på den næste højeste.
hvad ang. gameplay, så er det ikke særligt fede baner, dog med hjælp fra grafikken og fysikken, bliver de halv kedelige baner ok fede.
våben realismen er langt væk i det her spil, minigunnen kunne ikke være kedeligere, og pistolen kunne ikke værer ringere end den er. (våben følelsen kan sammenlignes med battlefield 1942 first person)
en ting som jeg hader ved doom III er at udanset hvor meget contrast eller brightness man sætter på, så er alle skygger 100% sorte. (jeg bruger powerstrip til at sætte contrasten og brightness)
så på nogle baner kan man ikke spille godt, man skal gå med lommelygten fremme og kigge til at sider, og så når der kommer et monster skal man bruge til på at trække sin gun.. når man så endeligt har fået sin gun frem, bliver man nødtil at tage sin lommelygte frem igen, bare for at se hvor monsteret er... mega lamt...
mm. monsteret har lysende øjne, eller skyder fireballs ud af nummeren (ikke bande :)), har man ikke en ærlig chance. nogen synes sikkert det er fedt, men doom 3 er så lille og fyldt med små smalle gange, så man kan ikke bare løbe fra et monster, man bliver nødtil at nakke det ASAP, og det er svært når man ikke kan se det.