Jeg synes OCMark som sådan er en sjov ting, og det er altså ikke fordi jeg har ligget på den fra dag 1, for jeg så gerne at den f.eks. blev resat med jævne mellemrum, også så der kom lidt mere konkurrence i den. Mange af dem på listen ser man jo stort set ikke i forummet mere....
På et tidspunkt nulstillede jeg da også min score, dels fordi der var nogen der havde godt og grundigt ondt i røven over at jeg lå på førstepladsen hele tiden (det kan jeg så sagtens leve med), men også fordi at jeg havde skiftet system og mange af points'ene derfor ikke var givet på mit eksisterende system. Det var der så ikke rigtigt nogen andre der gjorde efterfølgende.
Om udregningen bagved så skulle være offentligt kendt eller ej ved jeg ikke, men idéen med at stemme på folks systemer er da egentlig sjov nok.
En Aquamark top10 kunmne da også være en idé, selv om jeg personligt hellere så f.eks. en pcmark04 top10, og især at ens profil skulle matche hastigheden i pcmark04, da denne kræver noget større stabilitet end en 3dmark, og derfor generelt ville højne troværdigheden af profilernes indhold.