Problemer med CS

Spil d.  09. august. 2004, skrevet af System
Vist: 207 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
09-08-2004 16:30:26
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej Overclocking.dk brugere :)

Efter den større opdatering for 4 dage siden til Steam, har jeg fået følgende fejl når jeg forsøger at connecte til en server :

" Server is enforcing file consistency for models/p_smokegrenade.mdl
Bad file Server is enforcing file consistency for models/p_smokegrenade.m "

Det er forskelligt hvilke models den nævner, men den nævner " models/p_smokegrenade.m " hyppigt.

Har logget ud og ind som man plejer at gøre når man møder Steam Bugs, men lige meget hjælper det x(

Har også geninstalleret Steam, hentet et andet et, men ingen af delene har hjulpet... Hvaaa dælan gør jeg sååå.. ?:(

Stratos

Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 16:33:31
Svar/Indlæg:
189/18
Det samme fik jeg at vide engang jeg havde ændret i nogen models til et par af våbnene.

Prøv evt. at fjerne filerne (ikke slette dem) fra mappen. Så er der en chance for at næste gang du connecter vil den selv hente de korrekte models.

Ikke sikkert det virker, men chancen er der :00

elan

Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2004 19:26:10
Svar/Indlæg:
26/8
Prøv først og fremmest at slette ALLE gamle sprites(crosshairs osv.). Derefter slet clientregistry.blob i din steam mappe, det tvinger steam til at opdatere igen, og så burde du være kørende igen.

Ellers hedder den slet mappen og hent steam igen.

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
09-08-2004 19:59:57
Svar/Indlæg:
1536/33
Vil også råde dig til at tage en lille backup af filene, og så slette dem..... det er meget ofte at den hente de manglende filer igen; Prøv at connecte til forskellige servere da nogle har gjort sådan at man ikke kan downloade filer (maps, sprites, ect.) fra serveren :)