Der er brugt mange timer på det her...
Der er ellers brugt bedre testprogrammer end tidligere test af bærbare computere her på sitet.
Da vores testprogram til test af batterilevetid tester under brug af computeren, vil der ikke batterilevetiden ikke ændre sig væsentligt ved afspilning af DVD'ere.
Jeg ville meget gerne have testet i et par spil, men tidspres og mangel på sådanne, gjorde at jeg nedprioriterede dette. Ved ikke om du har prøvet det, men det tager mere end 24 timer bare at udføre en enkelt batteritest, og jeg gjorde det tre gange. Plus de almindelige systemtests, som tager mange timer. Mit indtryk er heller ikke at ydelsen for computeren er det primære, når man kigger på en bærbar, men mere batterilevetid, vægt og kvalitet.
Jeg skriver i testen at skærmen er udmærket, jeg ved ikke helt hvad du mener med vinkler, normalt sidder man lige foran en bærbar computer, for at kunne bruge tastaturet og touchpad'en, og drejer skærmen efter hovedets position i forhold til computeren, så man opnår det optimale billede. Tager jeg fejl her ?