#33 Du har ret også så alligevel ikke....
Begge hoveders performance eskalere ved større tryk, men RBX og TDX eskalere mest, specielt med nozzle #5!
Antarcitica er bedre ved lavere tryk end RBX og TDX, men når trykket stiger, så er RBX bedst og TDX er lige i røven ;)
#34 En bil skal af med en del varme fra motoren! Så det er helt hen i skoven! ;)
Men ja, de tænker i pris, men hvis radiatoren ikke levere den performance som skal til, så dør motoren og resten af komponenterne hurtigere, så skal de til at hjemkalde biler og det er ikke helt billigt!
Dualheatcoren er også så billig, da den bliver masse produceret i tusindvis til bilindustrien...
Ang fiitings, er det noget du har erfaring med??
Mine sidder rigtig godt fast og jeg har ikke oplevet nogle svagheder i svejsningerne!
Ang. montering.
Ja, her har den en ulempe i forhold til radiatorere fremstillet specielt til computere! Men det kan lade sig gøre! Se i min profil ;)
Problemer med top-montering af dualheatcoren:
1. Så er der ikke møtricker med til EVO 240 kittet, dem skal man selv skaffe specielt, når man skal montere blæserne! :x
2. De skruer som er med til EVO 240 kittet er ikk lange nok til at nå igennem indbygningskittet, fans, fanshrouden og ud på den anden side + at 4 steder vil møtricken være imellem fanshroud og radiatoren og skabe luft!!! :x :x
3. Dvs. at man skal sænke møtrickerne ned i fanshrouden, som er lavet af plast, så det skal gøres af en prof. så den ikk går i stykker! :x :x :x
4. Den er bredere end alm. dual radiatorere, så du skal skære de 2 øverste 5 1/2 bays væk... Men hvem bruger mere end 2x5 1/2 bays??
Det har taget en del arbejde, for min morfor :e , men den sidder der og sparker røv!
Men hvis man ikke selv er så fingernem og har værktøjet eller kender nogen som kan hjælpe, så er det en del arbejde og en masse grimme ord :D
Button line, så er den Thermochill nok bedste løsnings, hvis man vil montere den i toppen, men der er jo intet i vejen for at den står i bunden eller andre steder! :)
/Thomas