DVD-afspiller

Diverse d.  10. august. 2004, skrevet af keysersoze
Vist: 243 gange.

keysersoze
 
Superbruger
Tilføjet:
10-08-2004 19:36:01
Svar/Indlæg:
29/14
Til jul købte jeg en Amitech DVD 704 afspiller. Min "gamle" dvd-afspiller havde det ikke så godt mere og da jeg alligevel skulle købe en ny ville jeg have en med DivX understøttelse. Amitech'en havde vundet flere tests bl.a. over KiSS så derfor faldt valget på den.

Dette valgt har jeg senere fortrudt da den har vanskeligt ved at læse brændte CD'er ligesom den ikke understøtter de mest gængse undertekst-formater til DivX (srt og sub)

Jeg overvejer derfor lidt at købe en ny men er i tvivl om hvilken. KiSS er vel den største og har været det længe, men priserne er ikke de laveste - dantax har jeg også set men har ikke kunnet finde ud af hvad den præcis understøtter, så har jeg fundet et mærke der hedder SIGMATEK og som ser rigtig lækker ud, med god understøttelse og meget billigt men jeg har ikke kunnet finde anmeldelser etc om den. Udover disse har også bl.a. Yamada, scott, samsung, pioneer, northq, liteon, jvc og neoxeo lavet nogle der er til at betale men jeg syntes det er meget svært at finde ud af præcis hvad de understøtter samt hvor gode de er til at læse forskellige CD-medier.

Hvad har i af erfaringer og hvad kan i anbefale når den skal bruges primært skal bruges til DVD samt DivX (med .srt og .sub)?

Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-08-2004 21:07:45
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #1

Ligesom min.. det bare rimelig surt når sælger siger at den kan tage "-" formater.. når man så finder ud af at den kan tage "+" formater..

De fleste formater er vist i "-"...



keysersoze
 
Superbruger
Tilføjet:
11-08-2004 16:25:41
Svar/Indlæg:
29/14
1# hvad med subtitles - srt/sub?



bkh
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-08-2004 17:02:32
Svar/Indlæg:
35/10
du kan da bare lægge fast undertekst på, så er der ikke alle de problemer med det, se evt. www.dvdrip.dk