okey, så prøver jeg og forklare det igen..!
jeg har taget og ført mine slanger ud af pcén i bag.. også går de dennem vægen, og ud i værkstedet.. hvor slangerne går op til min bilradiator.. der har jeg så blæser på.. også går slangerne ind til computerne igen :=) jeg har også brugt nogle kobber rør, fordi kobber rør tager også lidt varme.. (altså på vej ud til radiatoren)... på den måde har jeg lavet et billig lydløs system..!
det gir faktisk det samme som og købe en stor passiv radiator..
men på den måde jeg har lavet det, har jeg også sat pumpen ud til radiatoren. (så den kan jeg heller ikke høre).. også er min måde en del billiger end med en stor radiator.
fordi sådan en radiator koster jo 1700 (den du linker til)..
men på min måde har jeg kun brugt 300 kr..! (men det er så også fordi jeg kendte en som havde noget kobber rør jeg måtte få.) men hvis man skal købe alt, så koster kobber rørene nok 100kr for de 4 meter,... samt måske 150 for en radiator..! men du kan jo bare bruge den du har i forvejen..! også bare klaske en ordentlig gang blæser på.. fordi du kan jo alligevel ikke høre larmen.!
ville også gerne ha taget nogle billeder.. men har ikke et digikam selv, og gider ikke til at låne et, før jeg får lavet min strømforsyning vandkølet.. fordi kan ligeså godt vente med at ta billeder ind til det er helt færdig :=)
håber denne forklaring gav lidt mere mening..