Mion, jeg vil gøre opmærksom på at kortet er testet mod et X800 Pro ikke et XT og at jeg ikke har anbefalet et specifikt grafikkort eller chip for den sags skyld fremfor et andet og slet ikke efter jeg har testet dette kort.
Som jeg skriver synes JEG, at 3400 kr er meget for et grafikkort. Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at det er meget i forhold til andre kort og i forhold til at det er high-end. Med "Udover det er kortet ca. 1000 kr billigere, så det er absolut anbefalelsesværdigt, hvis man står og skal have nyt "high-end" grafikkort." forsøger jeg at slå fast at det er et rigtigt godt alternativ til det noget dyrere Ultra kort. Man kan være uenig i hvorvidt det er mange penge eller ej. Hvis du ikke synes det er mange penge, skal jeg være den sidste til at holde dig tilbage fra at købe et sådant grafikkort. Jeg har det bare sådan, at 3400 kr det er ca., hvad man får udbetalt efter skat når man er på SU.
Hvad indpakningen angår, så er det netop som du skriver: "INDPAKNINGEN.. det er da ikke den der sidder i pc´en min indpakning ryger på hylden med det samme." Netop derfor er der ingen grund til at den skal være så stor og kluntet som den er. Netop derfor er der en grund til at tænke lidt på miljøet når man laver indpakninger. Det er lige netop derfor jeg skriver det. Indpakning ryger på hylden eller bliver smidt ud og bliver oftest aldrig brugt igen, derfor er det ren spild, udover det selvfølgelig har en hvis markedsføringsværdi.
#4: Jeg er ked af, jeg ikke fik taget et billede af den, kortet røg hurtigt videre til de næste, der skal teste det.