JUBIIIII
Jeg fandt en mappe med et navn jeg ved IKKE er er navnet på en Windows mappe...
Det var heller ikke navnet på en mappe til et program, så havde jeg husket det...
Det var altså MEGET mistænkeligt...
Mappen hed "metathunksbits"
Inde i den mappe lå der en fil ved navn PROGRAMDART.exe på ca. 14Kb, jeg havde set mappen og filen før, men filen kunne ikke slettes da den var i brug, men den så ikke ud til at gøre noget, og der var intet info på filen ved søgning på google...
Så tænkte jeg, gad vide om det er denne fil? Så jeg prøvede at slette den, det kunne jeg ikke da filen var i brug...
Så var det jeg tænkte på om jeg mon kunne slette filen i fejlsikret tilstand, der er derfor jeg spurgte angående opstart i fejlsikret tilstand...
Der kørte proccessen ikke, jeg kunne nemlig slette den...
Jeg kunne IKKE se processen køre ved normal opstart, ikke på NOGEN måder... Heller ikke med programmer der detecter de programmer som starter ved boot...
Da jeg slettede filen, sørgede jeg for at den ALDRIG kunne genoprettes igen...
Jeg brugte et program som er kaldet Ereaser 5.3, det Low-Level formaterer filen 35 gange... Altså er der ikke ét 1 tilbage efter den sletning, filen kan altså ALDRIG genoprettes ved et uheld, eller af en mystisk årsag findes efter format da koden stadig ligger på HDD´en, da når man bare vælger "slet" ikke fjerner filen komplet, den kan som i jo nok ved genoprettes...
Så nu virker det, så jeg siger bare TAK FOR HJÆLPEN til alle som har bidraget i denne tråd! :e :e :e :e :e :e :e :e