#22:
Ja - det er da rigtigt at du kan få en Duron til under 300,- (jeg har selv en duron 1600@2150 som yder fabelagtigt), men hvis vi her snakker en processor til ca. det halve, ja så kan det have en MEGET stor betydning for firmaer som Dell etc. som køber stort ind, og sælger til hr. og fru Danmark (og hr. og fru USA etc.). Vi må trods alt ikke glemme at vi overclockere kun er en ubetydelig del af markedet. For de fleste "almindelige" brugere betyder pris mere end performance. Jeg tror bestemt den processor er hurtig nok til word, excel og 7-kabale ;) :i
Svarer AMD ikke tilbage på det, kan de risikere at miste de kunder der køber ind i store volumen fra dem (igen - Dell etc.) - et marked som de netop har kæmpet for at overbevise om netop fortræffelighederne ved AMD's processorer kontra Intel's.
Når sådan en chip kommer på markedet, vil det kunne rykke store dele af markedet - det vil i sidste ende give os forbrugere endnu billigere processorer - derfor er der store perspektiver i den!
Jeg er selv AMD-mand, og kunne ikke drømme om at købe en sådan CPU, men jeg ser muligheder i den alligevel! ;)