Ja jeg vil lige høre om det er nogen som ved om man kan få vand køling på ens ram indnu, har set at man kan få nogle kit til FX5950Ultra kortene, mon de passer på FX6800Ultra kortet. :e
De kan fås i tyskland hos innovatek til GeForce 6800 /Ultra og også til Ati X800.Men om det er det samme som bliver brugt til FX5950Ultra kortne ved jeg ikke
Hvosa prisen ja jeg tror det bliver noget i stil med 958,- kr incl fragt og opkrævningsgebyr. vil ikke forudbetale da du ikke har noget sikkerhed for at få pengene igen hvis pakken ikke dukker op. :e
i min profil kan du se nogle billeder der er et af mit 6800u med h2o køler og blå ram kølere helt til højre på det billede kan du en en række sorte dimser
de bliver små 80º ved max oc load der sidder to rækker af dem kun den ene er kølet sært nok.
efter jeg har sat køling på mine blev mit kort 100 % fri for 3d fejl ved 495 mhz uden kom der fejl ved 475 mhz
22 <- du skal helst sikkert have noget køling på mosfets, de bliver sindsyg varme. Hvis du skal nå, 450/1250 så er jeg helt sikker på at du er nødt til både at køle mosfets og flashe til bios der giver 1.4 volt.