Ifølge manualen, kan den laves til en boott disk "floppy" men i manualen skriver de-> Boot-Up Function is not supported for Windows 2000 and XP.
Hvordan skal det forståes? den skal erstatte mit gamle floppy drev.
Ved i om den kan bruges, så man kan smide sine raid drivere over på den, så når man installere windows og trykker F6 at den kan indlæse fileren derfra?
Designet ser godt ud.. Mener at k-komputer har haft den i test engang.. Men har ikke bladene, har min far på hans arbejdsplads, så han har dem med hjemme engang imellem... :x
Transcend JetFlash 2A: This drive is nearly perfect. It comes with everything: Neck strap, USB extension cable, write protect switch, and easy-to-use security software. On top of this, it is bootable and works fine in unpowered hubs. It carries a 2-year warranty and has absolutely amazing read speeds (9.5MB/sec.) Unfortunately, its "Achilles heel" is its write performance. When working with small and medium size files, it is the worst of the bunch. It was even slower than our USB 1.1 drive. It does manage to put in average scores on the larger file sizes, but even then it is a bit of a disappointment. The saving grace is that the price is quite nice. --- Score = 9/10
Jeps, har den i 64mb udgaven... Har alle i min klasse fået (IT-klasse :)) Og den er enormt lækker. Det med at boote har jeg ikk prøvet endnu, men kunne da ske man sku prøve :P
#9 -> Har lige testet lidt, du kan ihvertfald boote til MS-DOS, men kan ikke få den til at læse RAID driverne derfra, skyldes nok den primitive metode MS har valgt at søge efter SCSI og RAID drivere under XP installationen (kun på floppy disk) Men måske man kan snyde den lidt :i Ved google sikkert en masse om :P
den ting indefor pc som pisser mig MEST AF (udover nye ting er så dyre :D) er satme det emd at jeg skal have et fucking diskette drev i min pc med det lamme formål at man KUN KAN bruge floppy til at inst RAID driver udner XP inst. mage til spader der har lave det sys!!!!!
-> #16 Det gør min windows nu også, men nede i højre hjørne har jeg et "sikker fjernelse af hardware" som jeg meget gerne vil slippe af med, sikkert bare mig der er underlig 8)