Jamen det er jo komplet latterligt..
Det ender jo med at før de kort kommer ud til os dødelige, så er den nye gfx teknologi allerede på trapperne.
Det er helt klart den største vildledelse fra ATI's side, at fortælle de forskellige distributører at de har denne model og de kan sætte den til salg. Jeg har helt klart mistet noget tillid til ATI efter dette nummer.
Til gengæld syntes jeg også at det er noget værre amatør-sjusk fra de store forhandleres side, at give klare datoer på hvornår kortene kommer, og blive ved med at udskyde datoen. I håb om at folk beholder deres bestilling.
De burde simpelthen bare skrive "ukendt leveringsdato" istedet for at fyre nogle falske datoer af. Det er noget værre bondefangeri efter min mening.
Jeg er pænt gal, efter at jeg har siddet med et Geforce 3 kort i 2 måneder nu, efter at jeg solgte min 9800XT i håb om at kortene kom d. 1 Juli, som jeg var lovet i første omgang.
Tænkte bare at hvis dette kort kan clockes til XT hastigheder og de sidste 4 pipelines kan åbnes, så hul i det XT kort..
Har lige læst nogle reviews af kortet.. Det lyder faktisk ganske lovende..
Alle de sites der har lavet review af det, kunne få gpu clocken op til min. 550 Mhz - Stock er 475. Mhz
Mem. kunne de min. få op til 1150 Mhz. - Stock er 900 Mhz
Alt det med stock køling, og den larmer heller ikke..
Det er da noget der vil frem i verden. Ram' ene som der sidder på er nogle Samsung som burde kunne klare helt op til 1200 Mhz ifølge forskellige sites..
Så alt i alt lyder det som en klar vinder.