Elitebruger
Tilføjet:
16-08-2004 21:49:52
Svar/Indlæg:
1304/117
SÅ må jeg sige, at jeg er MEGET skuffede over AMD's s754...
JEg har samlet ca. 20 Athlon XP computere, flere p4 computer, og sefølige mit Pentium 200 fra 5 år siden :E
Men så kommer en ven med en bud at samle hans nyt Socket 754 computer og at han havde bestilt alle dele, og at jeg får 500 for det. Så siger jeg sefølige JA! da det ser ud som "easy money for mig". Og alle går glat indtil jeg starter hans PC op. Den kører fint, men pludselig gør den ZIP og er død. SÅ siger jeg FUCK, det var GFX,en og fjerner den og sætter mit gamle mx440 i. MEn den laver ZIP alligvel :| SÅ (prøver) jeg at fjerne BOX køleren. Jeg åbner den fra socket og almuligt, og så løfter jeg. MEN CPU'EN KOMMER MED! DEN HOLDT BARE IKKE I SOCKET! og jeg brigt ikke thermal paste, men den box thermal pad. og til at slutte min nice hostorie, så da jeg sætter CPU'en ind igen, kommer den ikke i. Den har 2 bøjede ben, og jeg må købe et nyt 3200 BOX til 1350,- PGA at den holdt ikke i socketen. Nu håber jeg bare at den mobo bliver refunderet, ellers må jeg købe et nyt MSI K8N Neo Platinum x(
Og i mit hele liv har jeg ikke knækket en eneste Barton, som alle synes knækker let. IKKE EN ENESTE. og så bliver mit bank konto slettede pga. en dårlige socket. Så er jeg sur. Jeg synes at jeg bliver med mit AXP med SUper Stepping.
EDIT Sorry AMD!
EDIT efter at have læst jeres svar, så er jeg kommet til at det var altså mit eget fejl :| Men alligvel synes jeg at sockte burde da holde CPU'en inde af. Og det var da ikke mig der har købt BOX version. Nu håber jeg bare at bene kan rettes op igen :|
Dave