Firmware update på MP3, kan ikke formatere??

Diverse d.  17. august. 2004, skrevet af Illisher
Vist: 244 gange.

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 17:12:10
Svar/Indlæg:
2664/97
Efter jeg har opdateret firmwaren på min MP3, iRiver IFP-390T kan jeg ikke formatere den?? Jeg gjorde det for at kunne bruge den som en alm. usb key, men jeg kan ikke formatere den FULL, kan godt lave en quick formatering, men vil gerne have lavet en full.

Og Hvordan ligger man sangene i orden nu hvor de bare ligger i en mappe, før lå de jo i en lang række inde i iriverprogrammet, men nu ligger de bare..

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 17:16:45
Svar/Indlæg:
2353/24
gå tilbage til den gamle firmware, med mindre der er nogle fuktioner i den nye som du ikke kan undvære.

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 17:19:54
Svar/Indlæg:
2664/97
Men den nye kan jeg tilslutte den, og ligge musik, og andet data over på, uden brug af irivers eget program. Hvis jeg går tilbage til den gamle, skal jeg bruge programmet, og jeg kan ikke bruge dne ti lat ligge data på, som jeg også meget gerne vil kunne

Lynge

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 17:38:28
Svar/Indlæg:
485/57
du kan have sangene liggende i mapper, og du behøver ikke formatere den, slet blot det på den du ikke skal bruge.

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 17:52:57
Svar/Indlæg:
2664/97
3# ja men jeg vil have det sådan at jeg kan ligge sangene efter hvad jeg bedst kan lide, så den jeg helt vil høre ligger først på mp3'en, osv.. gøres det bare ved at ligge dem først i mappen??

3# jo behøver at formatere den, da der er nogle sange jeg ikk kan få lov at ligge ind på den, tror det er fordi det er de samme sange som der lå før, eller et eller andet, kan ihvert fald ikk få lov at ligge dem ind jeg vil, så ville gerne formatere den så den ikke lavede den fejl mere. Men den siger fejl når jeg prøver, lige til slut i formateringen, siger den den ikke kan fuldføre formateringen. Nogen der ved hvad der sker for den?

Ellers må jeg nok se mig nødsaget til at hoppe tilbage til den gamle firmware igen, eller prøve med nogle andre, men har bare kun fundet denne version, hvor der er UMS (det er det der gør den virker som en usb key, så man ikke skal bruge program for at komme ind på den)

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 17:59:16
Svar/Indlæg:
2353/24
hvad med at lægge den gmale firmware ind på den og formatere. efter formatereingen lægger du den nye firmware ind igen, det er en mulighed, men nu kender jeg ikke den pågældende mp3-afspiller.

Lynge

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 18:02:35
Svar/Indlæg:
485/57
der er noget med at nogle wma sange vil den ikke acceptere hvis de er "beskyttede", men det kan vist ændres i windows. Prøv at højreklikke på filen, og se om der er noget "beskytte halløj"

Prøv at kigge i deres forum på iRivers side, eller spørg deres support - de var meget flinke til at hjælpe mig (Ihp 120 afspiller købt i USA, gik kaput, DK support ville ikke hjælpe, men US support ville gerne bytte den, og betalte alle porto udgifter DK-USA-DK)

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2004 18:39:29
Svar/Indlæg:
2664/97
5# det kan man ikke. For som sagt med den gamle kan den kun ses af det program, som har meget begrænsede funktioner. :(

6# oki, det må jeg se at prøve så

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2004 08:07:00
Svar/Indlæg:
2664/97
Er der ikke andre der ved hvad man kan gøre?

Lynge

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2004 08:40:48
Svar/Indlæg:
485/57
hvilke filer er det præcist den ikke vil ligge over? mp3? wma? er de skrivebeskyttede? er afspilleren skrive beskyttet?

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2004 08:45:17
Svar/Indlæg:
2664/97
Det er enkelte mp3 filer jeg ikke kan få lov at ligge over, den laver en fejl men ligger alligevel filen over. Men ikke musikken i filen. Hvis man høre sangen så kommer det musik der lå lige dér på mp3'en før. Så da jeg troede jeg havde lagt blink ind, sad jeg og hørte savagegarden :00 :( derfor vil jeg gerne formatere, og fjerne de gamle lydspor, i håbet om den så ikke vil lave fejl med de andre sange så jeg også kan få dem med over på