Der findes programmer, som kan sætte begrænsning på hvor meget CPU kraft et spil skal have lov til at få tildelt ... (så man kan spille gamle spil i normal hastighed)
Men jeg kan desværre ikke lige huske hvad det hedder ...
ja det er ikke så meget hastighed på spillet MEN jeg kan ikke komme ind i 95-vertionen og der kan jeg få lyd og bedre billede.. den vil kun ind i dos-vertionen
Hvis du køre windows xp ... så er det bare at højre klikke på ra95.exe filen (mener jeg den hedder) ... vælge egenskaber ... under kompabilitet skal du så vælge windows 95 ... eventuelt også 256 farver ...
Men når du så får startet spillet ... så oplever du dit andet problem ... nemlig at der ikke er hastigheds limmet ... så det køre gevaldigt hurtigt ...
#7 Nej .... jeg har en gang hjulpet en med at sætte Red Alert 1 op i windows Xp ... og der virkede det efter at jeg bare havde sat kompabilitet ... så vidt jeg husker ... (Det er lidt længe siden) ...
Men spillet kørte så hurtigt at det slet ikke var til at spille ... :i
Der findes patches til Redalert1, og jeg mener at det skulle fikse kompibalitet med de nyere windows.. Ud over det så er der så vidt jeg husker to forskellige versioner, en som ikke er glad for at køre på andet end 95 og en som glad tager 98 og 2000 (og derfor formentlig også XP)
Ja der er lige det med de spil neto havede har for lidt siden til en 30kr næsten dem alle kan kun køre på win95/win98 det er sådan lidt skod at de ikke siger det til folk som køber dem.
men du kan jo prøve at læse lidt på westwood's forum
#22 har prøvet 3 nettoer i århus og en i galten ingen af dem har den snøft havde hele serien egang fra den første til nu men havde indbrud og fik stjålet hele den skønne serie men det var i det mindste en tyv med smag :00