#5 Der er ingen grund til at "hænge" nogen ud hverken folk fra crew'et eller andet, så jeg vil fraråde at smide links til noget som helst.
Hvis 1_2_Know har haft nogle dårlige oplevelser med nogle brugere eller crew medlemmer her på siden, så kan han tage kontakt til enten moderatorer eller også tage det op med den/de pågældende personer via email eller lign.
#0 personligt synes jeg du burde have taget kontakt til en moderator eller den/de pågældende personer du har haft nogle dårlige oplevelser med og ikke oprettet en tråd hvor du, i mine øjne, sår tvivl om overclocking.dk's regler ikke bliver overholdt eller håndhævet.
Moderatorerne og andre med moderator muligheder, er frivllige personer, der, formentlig :00 , også har et liv ved siden af overclocking.dk og kan derfor ikke være online 24/7 for at sidde og holde øje med om reglerne nu bliver overholdt eller ikke.
Men jeg vil sige at, bliver reglerne overtrådt, så bliver den nødvendige handling taget, det kan godt være det ikke sker sekunderne efter personen har overtrådt reglerne, men det sker.