Som i kan se i topic efterlyser jeg et godt antivirus som også er gratis. Det skal kunne tage alt og skal kunne opdateres så let som overhovedet muligt.
Kom gerne med en del forslag og links til programmer.
#0 DU kan prøve F-secure! det kan du få i prøve perioder af en måned det virker fint! en prøve periode går efter dit computer ur så vis du er lidt smart så bare stil uret tilbage en gang imellem! det er et rigtig rigtig godt antivirus med firewall! prøv det kan kun anbefales! skal lige tilføjes at de fleste virksomheder skoler også videre bruger det!!
Ingen af dem. De kan ikke sammelignes med et rigtigt virus program deres DAT filer bliver opdateret alt for sjældent til at være noget forsvar mod virus. Men derimod kan McAfee Stinger være en god hjælp hvis man har fået en ny virus.
AVG er så supernemt at bruge, så selv din gamle farmor (næsten) kan finde ud af at sætte det rigtigt op 8)
Så er der også næsten daglige updates, og har endnu ikke oplevet nogen virus på min pc - trods alt det skidt jeg sidder og henter ned fra internettet :p
Jeg bruger også AVG (kombineret med ZoneAlarm), og har endnu ikke oplevet virus... (prøvede at få det på min bærbar (da jeg havde Avast, det var en problematisk opgave at slette den (da den blev brugt af windows :p ). Så derfor skiftet til AVG...
AVG er det bedste gratis AntiVirus der eksisterer. Jeg har ikke oplevet nogen undspluppen virus på min computer selvom jeg downloader meget fra ikke helt troværdige sider. Desuden har AVG en indbygget Emailscanner der kan bruges til MS-Outlook og Outlook Express der fortæller at der er virus i en email og flytter den inficerede fil ind i en "brandboks". Find det på: www.grisoft.com