Superbruger
Tilføjet:
22-08-2004 20:09:57
Svar/Indlæg:
102/26
I fredags sendte jeg min cpu ind til RMA. Derfor er jeg gået igang med at ordne kabelrod, og få lyddæmpet det meste.
Jeg tog et par billeder, som kan ses i min profil, som desværre blev lidt sløret, ved ikke hvorfor, men I kan sagtens få indtrykket af hvordan maskinen er indrettet.
Regner med at smide to zalman heatpipe harddiskkølere i foroven og lade mine harddisks sidde deroppe. Derefter tager jeg diskettedrevet ud, så der bliver bedre plads. Kan man mon godt smide 2 af de zalman harddiskkølere ovenpå hinanden i toppen af kabinettet?
Mine papstkølere kører fortrinligt + den chieftec der fulgte med kabinettet, er meget lydløse. Der suges ind fra fronten og hives ud bagfra, så luften ryger lige igennem. Skal jeg sætte endnu en køler i vinduet til kabinettet på og lad den trække noget den vej ud også?
Hovedparten af min støj kommer fra det gamle, store grafikkort fra Nvidia og jeg tror også jeg vil have et nyt, med passiv køling, hvis der findes nogle ordentlige kort med det på. Nogle forslag?
Skal også have købt noget kabelrods-anti-ledning ting(:D) Har I nogle gode erfaringer med.
Som en helt anden ting, vil jeg anskaffe mig et nyt keyboard, da mit MS multimedia keyboard er rimlig brugt efterhånden.
Håber virkelig I vil hjælpe mig på sådan en søndag aften.
Jeg skriver mere heri, hvis jeg kommer på noget.