Tja, som nogle herinde ved, så bor jeg på kollegie i den sønderjydske ghetto. og da jeg snakkede med nogle veninder fi fredags fik jeg af vide at der har været indbrud. i hele 7 lejligheder!!! . så derfor leder jeg efter et program med motion detector som kan gemme i avi og lægge det på en harddisk som egentlig er et netværks drev. så jeg ikke selv har "filmen" af synderne liggende. jeg har spurgt mig rundt omkring og det er lovligt så længe at det ikke bliver offentliggjodt. pedellen er også indforstået med det. så hjælp da lige en studerende så han ikke mister sit kæreste eje (ja, min computer og min opvask)
Hehe, overvejede at finde en stak af de gamle komputerblade (ja, det var skam i Komputer for alle jeg læste det i 8) frem og gennemsøge dem, men jeg skal på lejrtur i morgen tidlig, så søvn bliver der nok ikke meget af ;)
Så vidt jeg husker fulgte der et sådan program med til mit gamle (old gamle) webcam. Som kunne blive sat til at optage når der skete noget og så uploade filmen til en ftp-server eller lægge det på et netværksdrev.. Nu kan jeg ikke huske programmets navn, men det skulle undre mig hvis du ikke kan finde et ligende i en software bundle som følger med til et webcam..
#9 Ellers tak. jeg har fundet præcis det program som jeg søgte efter. det hedder vinta webcam og kan hvad jeg bad om. + man kan sætte motion detectoren til at starte på et bestemt tidspunkt :e men mange tak allesammen