Multi/Monitor ?

Diverse d.  23. august. 2004, skrevet af Bonghjerne
Vist: 218 gange.

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2004 21:45:00
Svar/Indlæg:
658/48
Jeg sidder ved en maskine med 2x grafikkort i, og 2x skærme, og nu vil jeg gerne have sat det op så jeg kan bruge det som multi-monitor... men her er problemet; Det er ikke ens grafikkort \:

Hvordan gør jeg ?

Ku være sjovt med 2x 21" til den her nemligt <:

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2004 21:56:09
Svar/Indlæg:
4120/115
Tjaaa... det er jo et meget godt spørgsmål 😉 Har kun prøvet det med ATI's hydravision og Matrox Dual head eller hvad det nu er de kalder det? Og der er det jo bare at slå det til i driveren til grafikkortet... Men jeg mener at der har været indbygget understøttelse af mindst 9 grafikkort i Windows, siden Win98? Så det netop var muligt at ha fordelt desktoppen på flere skærme!

dusted

Superbruger
Tilføjet:
23-08-2004 22:32:17
Svar/Indlæg:
109/37
Hey bong :)
Hmm, hvis det er et agp og et pci kort, så kan det godt være at wined0ze gerne vil have at pci kortet bliver startet først, dvs i din bios sætter du den til at starte pci grafikkortet, istedet for agp, men det skulle nu ikke være nødventigt.

Okay, så når du er sikker på drivers til begge kort er installeret så højreklikker du på skrivebordet, egenskaber, instillinger, og trykker på den skærm som ikke er tændt, og vælger "udvid skrivebord til denne skærm"

hvis det ikke virker gjorde du det forkert :)

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2004 02:06:53
Svar/Indlæg:
658/48
Så virker det... takker DusteD (:

Skulle lige ind og sætte Onboard GFX på den her IBM Netvista ting til secondary