Jeres erfaringer med IT undervisning i skolen

Hyggehjørnet d.  24. august. 2004, skrevet af Brille
Vist: 178 gange.

Brille
 
Superbruger
Tilføjet:
24-08-2004 16:58:47
Svar/Indlæg:
28/14
Er lige startet på den 1-årige hhx i en "IT klasse". Grunden til at det hedder en IT klasse er fordi vi som eneste klasse modtager undervisning i IT på a niveau.

Jeg tænkte at jeg ville komme til at lære noget nyt og spændende i dette fag. Men da første IT-time blev introduceret med at vi skulle lære at sende e-mails til hinanden i outlook, begyndte jeg at undre mig over at vi startede på så lavt et niveau.

Jeg vil bare høre om nogen af jer andre har haft IT undervisning på det niveau, og hvad i har at sige om det.

(Personligt er jeg blevet rimelig overrasket endtil videre, selvom jeg ikke er super skilled til computer o.l.)

criminalis
 
Superbruger
Tilføjet:
25-08-2004 14:33:39
Svar/Indlæg:
201/42
Tja, det ser rimmelig fucked ud! Men håber det bliver mere hardcore senere på året! 8)



gogge
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2004 07:25:56
Svar/Indlæg:
589/75
tja jeg blev skuffet over it på hhx da jeg gik der :00



inside
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2004 15:02:19
Svar/Indlæg:
805/46
Går på HTX og vi har da 10-12 timer hver uge hvor vi sidder og stener 3D max, photoshop og ligende. Og det er på et rimeligt højt niveau hvor vi faktisk kommer rundt omkring mange svære ting i programmerne. lige nu er vi igang med selv at re-designe ting i 3dmax. mig og nogle m8s er så gået igang med at re-designe en masse b&o anlæg, fjernsyn osv, hvor det så bliver præsentateret i et showroom. Ser herre nice ud :D (senere skal vi igang med ASP)

men ud over det arbejder vi også med digital videoredigering, computere med GPS udstyr og ligende. Man kan så også vælge programmering, men det gad jeg ikke ;)