Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2004 17:08:44
Svar/Indlæg:
53/17
Jeg er lige flyttet og efter flytningen kørte min computer ad lort til, den gik kold efter ca. 15 min første gang jeg tændte. Reboot så gik den kold efter 10 så 7 så 5 så 3 min. til at den slet ikke kunne komme ind i windows. Nå ja så formaterede jeg. men den den gik kold et stykke inde i installationen, jeg prøvede igen og igen og igen, og den gik hyrtigere og hurtigere kold, da den til sidst ikke engan kunne boote, den sagde bare noget med bios checksum error, og kom ikke vidre. Ja så resetede jeg bios og bootede, det gik fint men når jeg gik ind i bios og satte den til at boote fra cd så jeg kunne lægge ny windows ind, kom den igen med bios checksum error. Det gjore jeg et par gange, hvor den bare skiftede mellem de to tilstande, hvorefter jeg lavede en bootdisk med nyeste bios på, bootede fra den og lage den nye bios ind, og der blev skrevet bios sucsesfully updated. Jeg bootede og blæsere og diske begynder at snurre, men ellers sker der ikke en pind.
Hvad kan der være galt ????????? jeg har prøvet at skifte ram, og sikret mig at alt sidder rigtigt fast men intet hjælper det. HJÆLP !!!!