Jeg havde da ikke internet i morges!! Tordenen tog mit adsl modem.. det sagde bare "klik" hver ½ sec. jagten på et nyt modem var ikke så let da det også var sket for andre.
Hmm... en stiv russer parrat med the The Inquirer... så kan det vist heller ikke blive mere upåliderligt.. :e Gi manden et stykke med Lyv' porstej, og godt med løjn på :p
LOL at man overhovedet gider sige noget så latterligt..... men så har jeg også ret til at sige noget jeg er sikker på at overclocking.dk loader hurtigt imorn......
når nej det sker jo aldrig lissom det den stive russer siger.... :p
Det kan være der er noget om det... :l ellers er det bare OC's server der er problemmer med igen, men tjek det billede i min profil: http://www.overclocking.dk/bil...
Moderator
Tilføjet: 25-08-2004 20:57:57
Svar/Indlæg:
7881/1165
32#... det gør min da 50% af gangene jeg prøver at komme ind på en af overclockings tråde ;) :00 Meget normalt, og intet at være bange for.......... endnu.......... :e
Det er jo ikke fordi det ikke kan blive en realitet , hvis alle navne servere bliver angrebet og overbelastet , går nettet jo ned, da næsten alle er afhængige af DNS adresser for at finde noget på nettet.