PHP Programmering

Diverse d.  26. august. 2004, skrevet af rever
Vist: 243 gange.

rever

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2004 21:04:50
Svar/Indlæg:
454/31
Jeg er ved at være godt og grundig træt af det! Jeg er kørt surt i de rådne internet tutorials der omhandler php! Så nu skal det være! Jeg køber simpelthen en bog... Men hvilken ved jeg ikke ?:(
Nogle der kender nogle gode php bøger? eller evt. nogle meeeget gode tutorials.
sproget på bogen er sq lige meget, engelsk eller dansk :e Dansk helst, men mange siger at engelsk er bedre til den slags, når det omhandler programmering...

/rever

adrinator

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2004 21:14:36
Svar/Indlæg:
118/26
Beginning PHP 4
Forfatter: McFarlane & Wrox Development Team. Forlag: Wrox.

PHP is a server-side scripting language. It is an open source, cross platform technology (NT, Linux, UNIX), rapidly gaining popularity as a scripting language for people running dynamic websites. Using practical examples and a step by step approach, this book explains how to develop web applications using PHP.

Pris: kr 495,00
ISBN: 1-861003-73-0
Udgiv.dato: 2000
Antal sider: 800
Udstyr: Paperback
Engelsk

Ikke en jeg selv har brugt, men et hurtigt forslag udfra at du skal bruge en begynder bog.

Fandt den på www.gad.dk . Du kan jo selv gå derind og kigge.

En anden god ide er at tage ind til nogle af de store boghandlere, i københavn ligger der en gad i fiolstræde og en ved rundetårn, den er dog ikke gad.

rever

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2004 21:35:13
Svar/Indlæg:
454/31
Bor i Jylland :e
Men kigger lige lidt rundt :)

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
26-08-2004 23:13:05
Svar/Indlæg:
3943/44
Selv Bog og Ide i thisted har i lang tid haft en der hedder:
Introduktion til PHP, MySQL og Apache
Kr. 449,00
Antal sider : 440

Der står en længere beskrivelse på bogogide.dk

Heide

Superbruger
Tilføjet:
27-08-2004 08:20:18
Svar/Indlæg:
89/4
Når du finder den bog du skal købe, så tag og se om du kan få den fra

www.amazon.co.uk eller www.amazon.de

Jeg køber mange af mine skolebøger der og man kan nemt spare nogle 100 kr. frem for at købe dem i dk. Husk blot at du ikke skal bestille i USA, da der kommer told og afgift på.

Du kan evt bruge www.so.dk/boger til at søge på de forskellige danske / engelse sider efter den billigste pris.