Jeg kan ikke lide databutikken..

Hyggehjørnet d.  27. august. 2004, skrevet af Emillos
Vist: 297 gange.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
27-08-2004 16:47:26
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg kan ikke lide databutikken Jeg kan ikke lide databutikken Jeg kan ikke lide databutikken Jeg kan ikke lide databutikken Jeg kan ikke lide databutikken Jeg kan ikke lide databutikken >>fordi at de ikke kan finde ud af at opdatere deres lagerstatus:l, så nu står jeg med et samlet athlon64-system uden PSU og HDDx(.<< og alt det pga databutikken. Jeg har lyst til at brænde databutikken ned til grunden og pisse i asken Jeg har lyst til at brænde databutikken ned til grunden og pisse i asken >>fordi de ikke har svaret på mine mailsx(<<
Jeg bryder mig overhovedet ikke om databutikken Jeg bryder mig overhovedet ikke om databutikken Jeg bryder mig overhovedet ikke om databutikken fordi at de har pissed mig af med deres behandling.

JEG HA-DER DATABUTIKKEN..! :o

Jeg har et dejligt athlon64(3200+)system, med et skønt bundkort(8kda3+), og 1gb overclock-ram(CorsairTwinX4000). Jeg har et dejligt athlon64 system med et lækkert kabinet, et hurtigt grafikkort(6800) og en lydsvag cpu-køler.......eller nåh nej, den kan jeg jo ikke bruge fordi databutikken.com ikke har sendt mig mint hardware :00 :o :r :x

(mvh ;))

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
27-08-2004 17:04:12
Svar/Indlæg:
14079/622
Bare lidt agresioner der skulle ud:P

Andre der har haft "problemer" med dem ? :)

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
27-08-2004 19:17:56
Svar/Indlæg:
4263/107
Har aldrig handlet der, men de virker nu meget seriøse og har nogle fede produkter :)

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
27-08-2004 20:24:01
Svar/Indlæg:
14079/622
Ja, de virker nemlig meget seriøse :)

Men synes stadig at den behandling de har givet mig er uacceptabel:l
De kunne godt have skrevet mig en mail om, at tingene ikke var på lager, og derfor ikke kunne sendes dagen efter som lovet.
Jeg overvejer at afbestille tingene, og købe dem hos en anden shop. Men de ting jeg skal have(160gb Hitachi 7k250 s-ata & Aspire 520w PSU) er der ikke én butikder har. SÅ skal jeg bestille hos 2, og ender med at stå i samme situation igen.

Men de 2 gange jeg har købt hos shg, har det altid været super service:e

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
30-08-2004 14:30:04
Svar/Indlæg:
14079/622
yeah nu har de sendt tingene :e
Bliver spændende at se om PSUen larmer :l :P

The

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2004 08:30:21
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#4

øøøhhh..

Du mener vel høre :00

Ellers kan jeg "Kraftigt" anbefale en Chilli.

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2004 11:32:12
Svar/Indlæg:
1996/65
Jeg er heller ikke for glad for databutikken .....

Jeg bestilte et HIS x800xt IceQ2 VIVO kort ... engang i starten af juli måned ... og den gang sagde de at de ville få det på lager allerede den 20. Juli ... senere fandt de så ud af at de ikke kunne overholde leverings tiden og ændrede derefter datoen til den 3. August ... og senere igen ændrede de den igen til den 14. August ... og tilsidst skrev de bare mangelvare ...

Det kan godt nok irritere mig at en butik, ikke bare fra starten af kan sige ... at de ikke aner hvornår en varer kommer ... istedet for at give folk falske forhåbninger ... og ja det kan godt være at prodenten er blevet forsinket ... pga. manglevende leveringder ... men det nævner databutikken jo intet om ... de ændre bare datoen ... når den angivede leveringsdatoen er overskredet ...