Så kan man jo så gøre op med sig selv om det er godt eller dårligt. Det skulle efter sigende støje en del men til gengæld så clocker det som en drøm. Med garanti!
Mc_Fly.... hvis du så læser det review, så kommer der en lille notits tilsidst :)
Update : Gainward has let me know that the latest (shipping) versions of the card include a new BIOS and a new Expertool software version which allows for user-adjustable fan speeds - allowing low noise operation for those who want it. This solves the only major qualm we have with this graphics card!
Må indrømme at jeg kun lige hurtigt læste det korte review igennem og derfor ikke fik det hele med i første omgang. Men du har ret og det er jo så bare endnu en god grund til at vælge lige netop det kort.
Kunne dog godt tænke mig at vide hvor det støjmæssigt placerer sig i forhold til denne lidt tankevækkende test:
Moderator
Tilføjet: 28-08-2004 18:03:05
Svar/Indlæg:
7881/1165
Det ligener leadteks gamle båndmaskine (ti4600/FX5800/FX5900) :e ;) Men det vil nok gå en del hurtigere hvis jeg skulle sætte Gainward's til at spole VHS-bånd tilbage!! :p :p :p