Hjælp til bærbar

Diverse d.  29. august. 2004, skrevet af System
Vist: 407 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
29-08-2004 14:13:05
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg har en amitech bærbar.....
Og her på det sidste, når den står og kører så bliver den utrolig varm bagpå....
Min kammerat har en bærbar magen til min... Og den bliver langt fra så varm som min.....
Hvorfor bliver den det?
Den er faktisk så varm at man ikke kan holde på den bagved....
Og køleren kører hele tiden....

På forhånd tak Dennis.... :)
bechmann
 
Superbruger
Tilføjet:
29-08-2004 15:10:51
Svar/Indlæg:
631/84
din cpu er nok ved at stå af eller´s ved jeg ikke hvad der er galt med den




foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-08-2004 20:39:59
Svar/Indlæg:
1685/240
#1 nej det tror jeg ikke... lyder det ikke som om, hvis man tager i betragtning at kredsløb somregel brænder af før de bliver så varme man ikke kan røre ved dem.

#0 hvor bagpå er det den bliver varm???

Hvis det er omkring tasterne e,r,t,f,g,h set fra oven, så kunne det tyde på at din køler måske er defekt, da det ca er der CPU'en sidder. Da den stadig kan starte op - hvilket jeg kan forstå den kan - så er den ikke brændt af som jeg også nævnte for #1, tjek om den prøver at køle sig selv, ellers er det ind med skidtet til rep - og hvis garantien er udløbet så er det bare frem med skruetrækkeren :D

\\foo`



lion
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2004 07:27:58
Svar/Indlæg:
8/1
Er du sikker på, at der ikke er et program som "hænger" ?
Jeg har før set, at en computer som prøver at komme af med et printjob som hænger, bliver ved med at arbejde på dette job, og derfor belaster CPU 100%, så den kræver ekstra køling.

Det behøves naturligvis ikke at være et printjob i dit tilfælde. Det kan også være en virus, som belaster din maskine. Prøv at køre et Antivir. program, og se evt. på kørende processer, om der er nogle der ikke burde køre oppe på 100%.

Lion