Du kan ændre løs på multipliere alt du vil i din BIOS, de påvirker slet ikke CPU'en. Du er nødt til at få fingre i et golden finger device eller begyndte at lodde på nogle SMD modstande på PCB'en af CPU'en.
Der er desværre ikke andre udveje for dig, FSB overclocking på Slot-A CPU'erne var stort set til grin, og man var heldig hvis man kom over 110MHz FSB. Jeg kan huske da jeg havde et Asus K7M motherboard. Det lykkedes mig at få min egen 600MHz .18um K7 til at køre 742MHz, 106x7. Hvis jeg prøvede 107MHz på bundkortet ville den crashe meget ofte. Senere købte jeg en 900MHz K7 som jeg ville clocke til 1GHz, og det gik da også godt sån... nogen gange :p
Systemet var slet ikke stabilt, og jeg har desværre foræret mit golden finger device væk for nogle år siden - uden at høre fra det igen. Jeg har dog stadigvæk kontakt til gutten jeg sendte det til, måske vil han sende det tilbage til mig :)
Det var en freespeed pro, som kunne indstille volt og multiplier. For at indstille L2 cache divider skulle man til at lodde ledninger på sin CPU, og det turde jeg ikke (desuden fik jeg min freespeed pro gratis da jeg dengang skrev for et hardware site).
I dag kører min 900MHz Slot-A som en printserver ude på mit universitet, og jeg skal bare lige have købt en ny harddisk til den, så er jeg kørende igen :)
Jeg var heldig nok at få byttet mit K7M til et K7V board, dengang var det meget bedre at få fingrene i et via chipsæt pga. PC133 support (troede man, performance var næsten det samme alligevel pga. den asynkrone tilgang til hukommelsen).
Har du forresten set på EDBpriser.dk at du kan købe en 800MHz T-bird til Slot-A? Husk at du skal have et AMD 750 (irongate) chipset for at kunne køre T-birds over 750MHz på Slot-A.
Mvh. Uffe