Hvis du har WinZip, WinRar og WinAce installeret er du godt kørende! (mener dog at de nye versioner af Rar og Ace kan håndtere hinandens filer, men jeg har dem begge "just-in-case" :) )
Er nu ved at være lidt træt af den der "søg på google bla bla bla" hvis alle søgte på google før de svarede behøvede vi jo slet ikke dette forum? dedt ville iværtfald ikke være særlig computer relateret længere :l
det kunne være fedt hvis der var en som gad lave en søgeguide til google :) da det kan være svært for "ikke øvede" at finde noget fornuftigt, for informationerne er mange, men brugbarheden lille. medmindre man ved hvordan man skal søge ;)
Gør skam ikke noget... Sorry for ikke at søge på google men jeg ved ikke så meget om de forskellige filer så hvis jeg havde prøvet at søge på "rar" ville jeg jo bare downloade det hele :r Nåh... Yes Yes.. Nu virker det jo så hva faen!
Jeps, WinRAR tar det meste, men man skal lige huske at installere den nyeste version. Jeg slettede en række af mine rar arkiver i den tro at de var fejlbehæftede (WinRAR sagde CRC-error) :r Så kan man jo lære det...