Tomgun > LOL now we're talking :e
25 år, og gammel???? No way.
Sporvogne, sjovt du skulle nævne det. Var på sporvognsmusset ved Skjoldenæsholm i sommerferien med hele den pukkelryggede... Specialarrangementet var en køretur i lokal området med en "vetaranbus". Det viste sig at være en Leyland serie II fra sidst i 1950'erne. Så kunne jeg fortælle junior at den ikke var så gammel endda, for hans far havde kørt en model magen til flere gange som chauffør... ?:( :e :e
Mine forældre havde ikke nogen telefon før jeg kom i 2.G i gymnasiet.....
Mine forældre havde sort/hvid tv indtil jeg flyttede hjemmefra som 19 årig......
Jeg havde ikke set en videomaskine før jeg var omkring 16 år, og så var teknologien så ny at ingen anede om det blev video 2000, betamax, eller senere det skrammel til VHS der blev fremtidens standard.... :e
Cd'erne kom da jeg gik i gymnasiet. Damn, det sparkede røv, men jeg havde ikke råd til alt det Luxman grej jeg havde forelsket mig i. Hvade også lige brugt en mindre formue på en MC forstærker og ny MC pick up til min Micro Seiki pladespiller. Ahh, Hi-Fi klubben i Århus var GUD dengang....
Min cykel var en brun S.C.O. ét gear naturligvis (fandtes der andet???), grim som ind i helv***, men umulig at slå ihjel. Senere var det så en tunet Yamaha SS-50
Men ligesom Tomgun er jeg nu også godt tilfreds med at være blevet voksen (kun af alder altså). Konen er blevet "rettet til", junior kan stort set klare sig selv, og på arbejdet er chefen holdt op med at råbe ad én.... fordi man selv er chefen... :e
Nå ja, og så har man råd til meget mere hardware... ;)