Jeg skal skal bruge det på en intel P4 Prescott 3Ghz, Radeon 9800 pro@XT, og så er VIA PT880 Chipset... Hvorfor er der da komplikationer med Intel eller AMD?
Jo der sidder sådan nogle plastik dimser som holder headsinken til chipsettet. jeg går ud fra at de går hele vejen igennem således at der er huler i 🙂 Mvh. Mikel
Nej denne headsink har ingen metal bøjle. ved godt hvad der er du mener, men nu er sættet bestilt, og jeg skal bare finde nogle overclock venlige ram, så jeg regner med at købe nogle geil, eller som sagt Crosair... 🙂 Mvh. Mikkel
#9 hva kommer du til at give for sættet? for hva jeg kan se koster det _ 315.00 og kan ikke finde et magen til i webshoppen :l er nemlig selv ude efter det sæt..!
Jeg har næsten lige købt dette kit... Det er ekstremt nemt at samle, god køleeffekt! Ikke så meget at sige, så sku det lige være at den 120mm blæser, der følger med larmer lidt meget, men det er småtting. Kan kun anbefale det! :)
Har du købt det med 10mm eller ½" fittings? jeg kan ikke finde nogle steder hvor det er på lager med ½" fittings, så hvis det er med ½" vil jeg gerne bede om adressen. Mvh. Mikkel