#11 3700 EB fordi de simpelthen bare yder bedst, og fordi der ikke er mega meget forskel på hvordan de yder alt efter hvornår de er købt. De nyere EL blokke kører ikke med de samme chips BH-5, som EL gjorde for et år siden, derfor er EL ikke nær så gode idag, som de reviews der er 1-1½ år gamle indikerer. Mange på Xtreme sværger til 3700EB, og det er fordi de i praksis yder rigtig godt i spil/3d benchmarks.
Mushkin lelev 1 ville jeg nok ikke købe, tror de er ok, men så er almindelige HyperX PC3500 med CH-5 chips helt lige så gode. Kan se at Shop4memory stadigvæk har Mushkin PC3200 Special (BH-6 cas 2-2-2-6) på lager. De er dyrere men også bedre end Level 1 IMO.
Men hvis Ballistix nu virkeligt kan det både review'et på Anandtech og tweakup lover, og som Crashzone's kan, så er de klart det bedste bud lige pt. Men jeg glæder mig til at teste dem i dual channel med PAT ved stramme timings, for det er der ikke mange ram der kan li'. Andet end BH-5 og BH-6 faktisk. Og så glæder jeg mig til at se om de reagerer godt på flere volt, eller om de er ligeglade....