#9 > LOL, hvorfor skulle teenagedrenge dog have monopol på fed musik? :p :e :e
[OT] Da jeg var teenager sagde min far jeg spillede for højt. Da jeg blev gift brokkede min kone sig over at jeg spillede for højt. Nu brokker min søn på snart 12 sig også over at jeg spiller for højt.... Det er ikke altid nemt at "vinde".... :e [/OT]
Linkin Park er da det fede musik.. Man gider ligefrem købe hele albummet, da utroligt mange af deres sange er gode.. Oftest er det kun "nødvendigt" at købe singlerne jo :l
Men okay, er nok en fortvivlet teenager så :r
#14 Hvis den lige er blevet released, så tvivler jeg på den *er* kommet på dansk endnu.. Men væbn dig med tålmodighed.. Good things comes to those who wait :p :00
"If you upgrade Windows Media Player 10 Technical Beta to Windows Media Player 10....." kan dette lade sig gøre hvis det man henter er Tech Beta? http://www.microsoft.com/windo...
Desuden hed tech betaen vist nok 3473 og den her hedder 3646...
Synes ikke der er nogen specielle fordele ved den. Det er et andet udsende men ikke så meget andet jeg har lagt mærke til, ligner lidt mere longhorn stilen synes jeg :)
19# hehe ja.. så kan du lære det, engelsk win er bedst! :p
20# men hvorfor har du så ikke postet de så vi andre også kunne få glæde af den? :s
#20 sikker på du ikke har haft Tech Beta'en? for den her er lige kommet så du kan ikke ha haft den i lang tid... jeg lavede selv en tråd her med techbeta, og jo det hele ligner ret meget....