For LAV Mp3-lyd

Diverse d.  02. september. 2004, skrevet af 13778
Vist: 167 gange.

13778
 
Overclocker
Tilføjet:
02-09-2004 17:28:01
Svar/Indlæg:
0/2
Hej Alle

Jeg er ny bruger i dette forum og håber at kunne få lidt hjælp.

Jeg har en Mustek PVR-A1 som jeg bla. bruger som Mp3-afspiller mit problem er at jeg ikke syntes at lyden er særlig høj selvom der er skruet helt op på volumen. Kan dette afhjælpes ved at man gør "et-eller-andet" ved lydnivuet når man convatere fra WAW til Mp3 ??
Hilsen Thomas

knolde
 
Superbruger
Tilføjet:
02-09-2004 18:33:18
Svar/Indlæg:
86/21
Ja, du kan godt få nogle programmer til at ændre lydstyrken. Men mit bud er, at det ligesom det er tilfældet med min Creative MuVo2, at der er sat en højde-spærre på den europæiske version af firmwaren. Dette skyldes en EU regel, som de har vedtaget, fordi de ikke mener at vi skal ødelægge vores små ører :D. Men søg rundt omkring på nette, måske er du heldig at nogen har omtalt det. Det lykkedes i hvert fald mig at få skiftet til den Amerikanske Firmware på min, og nu er lydstyrken det dobbelte af før...



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2004 20:10:57
Svar/Indlæg:
6052/189
hmm.. ellers kan det også være ørepropperne der er af dårlig kvalitet.. sådn et par Sennheiser de kan fandme spille højt, og jeg sys at lydstyrken blev øget markant på min mp3-afspiller.. selvom at den nu spiller ret højt i forvejen.. :D